اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز:

سلایق شخصی در نتیجه انتخابات تاثیرگذار نیست

فرماندار شیراز گفت: حرکات، سخنان و سلایق شخصی نمی‌تواند بر سرنوشت انتخابات و تغییر در نتیجه آن تاثیرگذار باشد.

سلایق شخصی در نتیجه انتخابات تاثیرگذار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، جواد زرین‌کلاه در جمع بسیجیان نخبه فرهنگی شیراز اظهار داشت: تجربه نشان داده هرجا که بسیج برای رفع محرومیت‌ها، حل مشکلات و برطرف کردن معضلات وارد می‌شود، روند اصلاح ناملایمات به سرعت پیش می‌رود و بر همین اساس است که معتقدیم اگر روحیه بسیجی حاکم باشد در تمام زمینه‌ها با سرعت بیشتری مسیر موفقیت را طی می‌کنیم.

فرماندار شهرستان شیراز در ادامه به موضوع جمع‌آوری متکدیان، ولگردان و کارتن‌خواب‌ها، معتادان و تخریب منقل‌خانه‌ها اشاره کرد و گفت: تهدیدی که منقل‌خانه‌ها در برخی محله‌های شهر به وجود آورده بود برای نخستین بار توسط نیروهای بسیجی مطرح و اطلاع‌رسانی شد که پس از بررسی موضوع عمق فاجعه‌ای که در این نقاط وجود داشت احساس و عملیات تخریب منقل‌خانه‌ها و جمع‌آوری معتادان در اسرع وقت آغاز شد.

فرماندار شهرستان شیراز تصریح کرد: دست‌اندرکاران انتخابات از سوی مقام معظم رهبری در دیدار اخیر مسئولان برگزاری انتخابات کشور با ایشان به عنوان امانت‌داران امانتی بزرگ و مورد اعتماد مردم مورد خطاب قرار گرفتند و این به آن معنی است که حرکات، سخنان و سلایق شخصی نمی‌تواند بر سرنوشت انتخابات و تغییر در نتیجه آن تاثیرگذار باشد.

وی انتخابات پیش رو را مهمترین محور حماسه سیاسی دانست و اضافه کرد: دشمنان نظام در خارج از کشور مدت‌هاست تلاش خود را برای مخدوش کردن چهره انتخابات شروع کرده‌اند، اما با یاری خدا و هوشیاری مردم با بصیرت و ولایت‌مدار ایران اسلامی باز نیز طعم تلخ شکست را می‌چشند و مردم همیشه در صحنه در 24 خرداد ماه امسال پای صندوق‌های رای حضور حماسی خود را به نمایش می‌گذارند.

زرین‌کلاه گفت: برای جلوگیری از جنگ روانی دشمن باید بصیرت را سرلوحه کار قرار داد و نیروهای نخبه و صاحب نظر به ویژه فرهنگیان و بسیجیان به روشنگری بپردازند.

در این جلسه چند تن از فرهنگیان بسیجی حاضر به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون مسائل گوناگون از جمله عفاف و حجاب، تهاجم فرهنگی، هوشمندسازی مدارس پرداختند و خواستار اجرای برنامه‌هایی در زمینه این موضوعات شدند.

فرماندار شهرستان شیراز در این جلسه اظهار امیدواری کرد که در مسائل مختلف جامعه از نظرات و دیدگاه‌های فرهنگیان و نخبه‌های بسیجی بیش از گذشته برخوردار شود.

انتهای پیام/‌2448/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول