اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

منویات مقام معظم رهبری تنها معیار برای انتخابات است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تنها معیار و شاخص برای انتخابات پیش روست.

منویات مقام معظم رهبری تنها معیار برای انتخابات است

سردار سالار آبنوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در انتخابات پیش رو، شاخص ملت منویات مقام معظم رهبری است و کسی نباید برای خود معیار بتراشد.

آبنوش، عمل به رهنمود‌های رهبری را شاخص دست‌یابی به اهداف نهایی انقلاب برشمرد و افزود: امروز تمام جهان به استیصال استکبار جهانی پی برده است و به همین خاطر این کشورها با توسل به اعمال تحریم ها سعی در افزایش فشارها به عنوان راهکاری اثرگذار برای دست‌یابی به مقاصد خویش دارند.

این مسئول ادامه داد: دشمن با به‌کار‌گیری ابزار تحریم به دنبال فشار آوردن به مردم، جدا کردن آنان از انقلاب اسلامی و اعتقادات و نیز مأیوس کردن آن‌ها از اسلام است.

وی افزود: دشمن درصدد است تا چنین القا کند که تحریم‌ها تنها در صورت فاصله‌گیری مردم از فرهنگ عاشورا و شریعت حسینی برداشته می‌شود؛ اما مردم ایران با هیچ کس چنین معامله‌ای نمی‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه مردم تا پای جان برابر انقلاب، نظام و دین الهی خویش ایستاده‌اند، ادامه داد: زمان تحریم‌های کنونی نیز مانند بقیه فشار‌های دشمن به پایان می‌رسد و کشور، با استقامت و بصیرت از این توطئه نیز عبور می‌کند.

آبنوش تصریح کرد: ملت ایران با حرکت مردمی خود تاکنون ثابت کرده که با بصیرت و فهم پای نظام اسلامی خویش ایستاده و این اصل بسیار تعیین‌کننده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با تأکید بر ضرورت تلاش همگانی برای تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری بیان کرد: حماسه در اصل به معنای انجام کار خارق‌العاده و خارج از حالت عادی است و در این برهه باید با خلق چنین اقدامی انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کنیم.

وی عنوان کرد: با این حضور، بسیاری از مشکلات فعلی جامعه جهانی و به ویژه جهان اسلام حل می‌شود و فشارهایی که مردم مسلمان منطقه تحمل می‌کنند نیز با این مشارکت میلیونی کاهش می‌یابد.

آبنوش با بیان اینکه بسیج مطیع محض رهبر انقلاب اسلامی است و بر اساس منویات مقام معظم رهبری وظیفه خویش را اجرا می‌کند، تصریح کرد: مسئولان نظام اسلامی نیز باید به تأسی از مردم و با تدین، پاکی و روحیه بسیجی به وظیفه خویش به درستی عمل کنند و از امکانات و شرایط موجود در راستای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح جهان بهره‌ گیرند.

وی همچنین با تأکید بر لزوم پاسداشت جانفشانی شهدا، ضمن گرامیداشت مقام معلم و سالروز شهادت معلم شهید مرتضی مطهری، اظهار داشت: جملات امام راحل در وصف شهید مطهری سرآمد تمام سخنان ایشان و دلیل بر درخشش این شهید والامقام است.

این مسئول افزود: استاد فرزانه شهید مطهری در ایام پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به معنای واقعی نقش هدایتی خویش را در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا و با اهدای خون پاک خویش انقلاب را برای مدت‌ها بیمه کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: شهید مطهری در مباحث اعتقادی آنچنان غنی و ارزنده بود که آثار وی امروز به زبان‌های مختلف چاپ شده و نام این شهید به عنوان الگو و معیار مطرح شده است.

آبنوش تصریح کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران فرهنگی و اعتقادی جامعه باید تلاش کنند تا تفکرات، مبانی فکری و همچنین حکمت برخاسته از وجود این شهید بزرگوار را در جامعه رواج دهند.

وی اظهار امیدواری کرد با تلاش مسئولان و نسل حاضر، نسل‌های بعدی با کار و تلاش کنونی ما بتوانند از آثار و فضائل این شهید والامقام و استاد فرزانه بهره‌مند شوند و بتوانند به معنای واقعی جامعه را با تفکر مطهری پاک و مطهر کنند.

انتهای پیام/77005/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول