اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

حماسه حضور در انتخابات دشمنان را به وحشت می‌اندازد

امام جمعه سیرجان گفت: حماسه حضور مردم در انتخابات همه دشمنان ملت ایران را به وحشت می‌اندازد.

حماسه حضور در انتخابات دشمنان را به وحشت می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید‌ محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: مردم ما می‌دانند استکبار نمی‌خواهد اسلام و حاکمیت مسلمانان در جهان باشد.

وی بیان داشت: دشمن در هر رفراندوم قدرت و یا انتخاباتی از حضور مردم در صحنه وحشت دارند، لذا به هر بهانه‌ای دست به تبلیغ علیه این حضور می‌زنند تا بتوانند چند روزی سرگرم تبلیغات منفی خود باشند که به طور یقین این توطئه‌ها با حضور حماسی مردم در صحنه خنثی و دشمنان باز هم شکست می‌خورند.

حسینی با محکومیت نبش قبر صحابی پیامبر اسلام(ص) حجربن‌ عدی گفت‌: این حرکت نیز توطئه‌ای بود تا بتوانند بین شیعه و سنی اختلاف بیندازند که باز هم با هوشیاری مسلمانان اعم از شیعه و سنی ‌خنثی شد.

وی تصریح کرد: مراجع سنی هم این جنایت را محکوم کردند و با قدرت ارتش سوریه مقر گروه النصره شناسایی و بمباران شد و این ملحدان به سزای اعمال خود رسیدند.

خطیب جمعه سیرجان توطئه‌های بی‌شمار آمریکا و صهیونیست و برخی کشورهای منطقه را در سوریه محکوم کرد و افزود‌: اگر به مردم سوریه دلسوزی می‌کنید تروریست‌ها را حمایت نکنید و اجازه دهید این ملت راه خود را انتخاب کند.

حسینی خاطر نشان کرد:‌ هر اندازه از این تروریست‌ها حمایت شود، مردم سوریه و کشورشان ضرر می‌کنند.

وی اوضاع جهان را به نفع مسلمانان و دین اسلام عنوان کرد و گفت: اگر از مسلمانان و حاکمیت اسلام نمی‌ترسند، چرا مقابله با اسلام و توطئه علیه مسلمانان دارند و این نشان از قدرت مسلمانان و ناتوانی آمریکا و صهیونیست دارد که عجز و ناتوانی آنان در اقدامات تروریستی‌ در تمام کشور‌های مسلمان مشهود است.

امام جمعه سیرجان به بد‌حجابی‌ها در جامعه انتقاد‌ و بر امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و افزود: تذکر لسانی وظیفه همگانی و نخستین مرتبه این فریضه است و با برنامه‌ریزی‌ها از هفته آینده نیروهای انتظامی و بسیجی به طور هماهنگ با بد‌حجابان در جامعه و بی‌بندوباری‌‌ها برخورد می‌کنند و قطعا مردم هم در این زمینه همکاری لازم را دارند.

بنابراین گزارش، نمازگزاران سیر‌جانی پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی از حسینیه امام خمینی(ره) تا میدان انقلاب شرکت کردند و جنایت نبش قبر حجربن ‌عدی در سوریه محکوم و آمادگی خود را برای دفاع از اسلام در هر کجای دنیا اعلام کردند.

انتهای پیام/80015/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول