اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هامون:

تمام تجهیزات برای برگزاری انتخابات در هامون آماده است

فرماندار هامون گفت: تمامی امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات باشکوه و حماسی در این شهر تدارک دیده شده و به یاری خداوند هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت .

تمام تجهیزات برای برگزاری انتخابات در هامون آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از هامون، حجت‌الاسلام حسین کیخا پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی اتاق فکر فرمانداری هامون با تبریک ماه رجب اظهار داشت: مبحث انتخابات در شرایط کنونی که چشمان همه دنیا به ما دوخته شده است به ویژه دشمنان، مسئله بسیار مهم و واجبی است که باید با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، همگان در این مهم شرکت و دشمنان را مأیوس کنیم.

وی افزود: انتخاب فرد اصلح از مهم‌ترین مواردی است که باید مردم به آن توجه داشته باشند.

امام جمعه هامون در ادامه با محکوم کردن هتک حرمت گروه‌های تکفیری به مقبره صحابی پیامبر مکرم اسلام بیان کرد: این اقدامات دست‌پروردگان آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و نشان دهنده عجز و ناتوانی آنان در مقابل وحدت مسلمین است که می‌خواهند با جریحه‌دار کردن احساسات مسلمانان به اهداف شومشان برسند.

کیخا تصریح کرد: اما دشمنان اسلام بدانند که این اقدامات جز اینکه بر استحکام اتحاد و برادری مسلمانان شیعه و سنی می‌افزاید چیزی دیگری نخواهد بود و نمی‌توانند بین آنان تفرقه و اختلاف بیندازند زیرا همه در لوای پرچم اسلام بوده و هر گونه اهانتی را به مقدسات اسلامی به شدت محکوم و با آن مقابله خواهند کرد.

وی به موضوع مشورت و هم‌اندیشی اشاره کرد و گفت: استفاده از نظرات دیگران و با توجه به آیات قرآنی که خداوند به پیامبر دستور داده است تا از دیگران مشورت بگیرد، در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های مسئولان بسیار مهم و تأثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه هامون در این جلسه پیشنهاد داد تا برای جلسات هم‌اندیشی اتاق فکر، موضوعات خاصی در نظر گرفته شود.

فرماندار هامون هم در ادامه جلسه گفت: حضور معتمدین و بزرگان و دیگر شرکت کنندگان در این قبیل جلسات بسیار کلیدی و تأثیرگذار خواهد بود و می‌توان از نظرات و پیشنهادات آنان بهره کافی برد.

حمیدرضا فخررحیمی افزود: مسئولان به تنهایی نمی‌توانند مشکلات و مسائل منطقه را برطرف کنند لذا همیاری، همفکری و همراهی شما معتمدین و بزرگان می‌تواند در حل مشکلات بسیار مثمرثمر باشد.

وی اضافه کرد: از شما معتمدین و بزرگان منطقه دعوت می‌شود تا همکاری و ارتباط خود را با مسئولان اجرایی شهرستان ادامه دهید و یاریگر آنان در حل مشکلات منطقه باشید.

فرماندار بیان داشت: با توجه به مهم بودن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و نیز بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری همه باید در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه سهیم باشیم و قانون را رعایت کرده و همه موظف به اجرای این امر هستیم.

فخررحیمی ادامه داد: تمامی امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات باشکوه و حماسی تدارک دیده شده و به یاری خداوند هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت تنها از مردم خواسته می‌شود تا به وظیفه شرعی و اسلامی خود عمل کنند و همچون گذشته حماسه سیاسی که مدنظر رهبری است محقق سازند.

علی کوهکن معاون فرماندار هامون هم در ادامه این جلسه از حاضران خواست تا در انجام امورات به ویژه انتخابات همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد حماسه باشکوه و جاویدان انتخابات امسال باشیم.

مسئول اتاق فکر و دبیر گروه مشاوران فرمانداری هامون نیز گفت: این جلسه برای شنیدن نظرات حاضران است و باید همه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

حسنعلی رمرودی به مزیت‌های شهرستان هامون اشاره کرد و افزود: این شهرستان از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های زیادی در امر کشاورزی، میراث فرهنگی و... برخوردار است که با همکاری، همیاری و تعامل بین مردم و مسئولان می‌توان از آنها به خوبی بهره‌برداری کرد.

وی بیان کرد: در بحث کشاورزی با توجه به اینکه استقلال واقعی کشور بسته به کشاورزی مطلوب است باید گفت که خوشبختانه این منطقه استعدادهای فراوانی در این زمینه دارد که با کارهای کارشناسی و آموزش‌های لازم به کشاورزان می‌توان از این منابع طبیعی و خدادادی نهایت بهره را ببریم.

دبیر گروه مشاوران فرمانداری هامون ادامه داد: مردم شهرستان هامون، مردمی ولایی هستند و با پشتیبانی از ولایت‌فقیه همیشه در تمامی صحنه‌های حماسی انقلاب حضور فعال و چشمگیری داشته‌اند که امسال هم با به نمایش گذاشتن صحنه‌های بی‌نظیر از پای صندوق‌های اخذ رأی و انتخاب کاندیدای موردنظر، اقتدار و حمایت خود را به انقلاب و رهبری اثبات خواهند کرد.

رمرودی به ظرفیت‌های میراث فرهنگی منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود آثار و بناهای ارزشمند و گرانبهای تاریخی این شهرستان می‌تواند در زمینه جذب گردشگر بسیار موفق عمل کند.

وی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری جلسات هم‌اندیشی بیشتر با موضوعات متعدد و مختلف می‌توان با پیشنهادات و نظرات شرکت‌کنندگان به ویژه جوانان و ارائه راه حل‌های مناسب و بهره‌وری از وجود معتمدین و بزرگان منطقه، گام‌های بزرگی در مسیر توسعه و آبادانی هامون برداشت.

انتهای پیام/75002/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول