اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

داشتن اتحاد و همدلی لازمه برگزاری انتخاباتی پرشور است

نماینده مردم کرج، ‌آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: داشتن اتحاد و همدلی لازمه برگزاری انتخاباتی پرشور است.

داشتن اتحاد و همدلی لازمه برگزاری انتخاباتی پرشور است

محمدجواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در شرایط حساس کشور داشتن اتحاد و همدلی یکی از ضروریات است لذا مسئولان و مردم همواره باید این مهم را مدّنظر داشته باشند و با حفظ اتحاد توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کنند.

وی ادامه داد: با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات در کشور شور انتخاباتی در بین ملت ایران افزوده می‌شود که در این میان تلاش دشمن برای ضربه وارد کردن به این مهم نیز بیشتر شده است.

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نامزدهای انتخاباتی نباید با دادن شعارهایی که توان انجام آن را ندارند سعی در جلب توجه مردم کنند چراکه مردم در صورت رأی آوردن، از آنان انتظار دارند که شعارهای خود را عملی کنند.

کولیوند تصریح کرد: اینجاست که اگر آن شعارها عملی نشود مردم دلسرد شده و اعتماد خود را نسبت به آن مسئول از دست خواهند داد.

وی اقدامات دشمنان برای عدم حضور پرشور مردم در انتخابات را یکی از فتنه‌های آنان عنوان کرد و افزود: دشمن از ماه‌ها قبل برای اینکه بتواند دسایس خود را درباره انتخابات ایران عملی کند سرمایه‌گذاری‌های بسیاری کرده است لذا با ساخت برنامه‌هایی در شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای و بیان سخنانی پوچ و بی‌اساس در نظر دارند تا ذهن ملت ایران را نسبت به برگزاری این انتخابات مکدر کنند.

نماینده مردم کرج در خانه ملت گفت: البته این ترفندهای دشمنان برای ملت ایران تازگی ندارد چراکه ایران پس از پیروزی انقلاب تاکنون مورد هجمه دشمنان بوده و ملت ایران به این توطئه‌های دشمنان آگاهی دارند.

کولیوند تأکید کرد: ملت ایران در انتخابات گذشته نیز با حضوری پرشور موفق شدند تمامی دسایس دشمنان را از بین ببرند و آنان را برای چندمین بار در جهان رسوا کنند.

وی بر آگاهی مردم برای حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح تأکید کرد و گفت: مردم نیز باید برای انتخاب فرد مورد نظر از وی آگاهی کامل داشته باشند و سرنوشت کشور را به دست کسی بسپارند که توانایی اداره کشور را داشته باشد.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول