اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر لامرد:

اجرای پروژه‌های جدید شهرداری لامرد ارتباطی به انتخابات ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر لامرد گفت: آغاز و اجرای پروژه‌های جدید توسط شهرداری لامرد ارتباطی به انتخابات ندارد و هیچ‌گونه سوءاستفاده برای جذب آرای مردم نیست.

اجرای پروژه‌های جدید شهرداری لامرد ارتباطی به انتخابات ندارد

علی قسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: خدمات به شهروندان باید همیشگی و پویا باشد و شهر روزانه نیازمند اصلاح، بازسازی و زیباسازی است.

وی افزود: اجرا و آغاز پروژه‌های جدید توسط شهرداری ارتباطی به انتخابات ندارد و هیچ‌گونه سوءاستفاده برای جذب آرای مردم نیست.

قسمی، به تامین قیر مورد نیاز انجام آسفالت در سطح شهر لامرد نیز اشاره کرد و گفت: موانع و محدویت‌هایی که در زمینه تامین قیر بود برطرف شد و در حال حاضر ترمیم و لکه‌گیری معابر در سطح شهر لامرد در حال انجام است.

این مسئول در همین زمینه خاطرنشان کرد: آسفالت معابر شهر لامرد از طریق بتن غلطکی نیز انجام می‌شود و امیدواریم پیمانکار مورد نظر به‌زودی کار خود آغاز کند.

به دلیل جو سیاسی حاکم بر لامرد همایش روز شوراها برگزار نشد

رئیس شورای اسلامی شهر لامرد در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا همزمان با نهم اردیبهشت ماه همایش روز شوراهای اسلامی که هر سال در موعد مقرر برگزار می‌شد، در سال جدید این برنامه اجرا نشد بیان داشت: مهم‌ترین دلیل برگزاری این همایش نزدیک شدن به انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی بود و جو بد سیاسی حاکم بر شهر لامرد موجب عدم برگزاری این همایش شد.

قسمی در بخشی دیگر از سخنان خود ادامه داد: از سوی دیگر چهار نفر از اعضای شورای اسلامی شهر فعلی داوطلب چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شده‌اند، از این رو در صورت برگزاری روز شوراها در این شهر، جوسازی‌های بد سیاسی صورت می‌گرفت.

شورای اسلامی شهر  لامرد شورای شاخص در سطح استان بود

وی در ادامه سخنان خود شورای اسلامی شهر لامرد در دوره سوم را یک شورای شاخص و فعال در سطح استان فارس اعلام کرد و ابراز داشت: در مجموعه شوراهای اسلامی استان فارس، شورای اسلامی شهر لامرد در دوره سوم به عنوان یک شورای شاخص و فعال معرفی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر لامرد اضافه کرد: امیدواریم در دوره چهارم نیز چنین نقش فعال و موثری در سطح استان و کشور ادامه پیدا کند.

این مسئول متذکر شد: در صورت حضور اعضای شورای اسلامی شهر در دوره چهارم در شورای اسلامی استان و پس از آن شورای عالی استان‌ها امور شهری در سطوح بالاتری و با اشراف دقیق پیگیری می‌شود و ارائه خدمات وسیع‌تر به شهروندان به همراه عمرانی و آبادانی سریع‌تر شهر لامرد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/‌2448/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول