اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا:

جوانان می‌توانند بزرگ‌ترین حماسه آفرینی را در انتخابات داشته باشند

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: پیروزی بزرگ در انتخابات به تصمیم ملت ایران و در انتخاب فرد شایسته‌ بستگی دارد و روشن است که جوانان محوریت اصلی این پیروزی را بر عهده دارند و می‌توانند بزرگ‌ترین حماسه آفرینی را در این انتخابات داشته باشند.

جوانان می‌توانند بزرگ‌ترین حماسه آفرینی را در انتخابات داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سردار سرلشکر یحیی رحیم‌صفوی در همایش بزرگداشت آیت‌الله ملاهاشم جنتی و 90 شهید محله لادان اصفهان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به درستی سال جاری را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری کردند که یک بعد مهم از این حماسه سیاسی انتخابات ریاست‌‌جمهوری امسال را شامل می‌شود.

وی افزود: ایران اکنون در یک نقطه سیاسی راهبردی در جهان قرار دارد و به همین دلیل مردم باید دقت کنند که انسان‌هایی سالم، درست و کارآمد را برای رقم زدن آینده‌ای بهتر برای کشور انتخاب کنند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: بنابراین انتخاب اصلح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ملت ایران برای این انتخاب صحیح باید به علما، کارشناسان با تجربه و اهل فن مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام شرایط برای یک پیروزی بزرگ آماده است، ادامه داد: از سویی رهبری حکیم، فرزانه، مدیر و مدبر هدایت انقلاب را به دست دارند و از سویی دیگر اعضای شورای نگهبان با ایمان بالا و تیزهوشی کافی بر امور انتخاباتی نظارت می‌کنند.

رحیم‌صفوی تصریح کرد: این پیروزی بزرگ در نهایت به تصمیم ملت ایران و در انتخاب فرد شایسته‌تر بستگی دارد و روشن است که جوانان محوریت اصلی این پیروزی را بر عهده دارند و می‌توانند بزرگ‌ترین حماسه آفرینی را در این انتخابات داشته باشند.

وی با اشاره به حماسه عظیم دوران دفاع مقدس گفت: این دوران را می‌توان جنگ جهانی سوم جهانی دانست که تمام دنیا بر علیه ایران به پا خاسته بودند و در این جنگ نابرابر برخی کشورهای عربی با پیمانی نانوشته، برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران که از دل دین برخاسته بود پشت سر مستکبرانی همچون آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر کشورها قرار گرفتند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: حماسه‌ها تولید کننده یک فرهنگ و تمدن جدید هستند و دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه حماسه‌ای عظیم با تأثیری طولانی مدت بود که تا اکنون نیز ادامه یافته است.

وی اضافه کرد: این تأثیر طولانی مدت وضعیت پیرامونی ما را به نفع نظام اسلامی تغییر داد و یک مرحله از تمدن سازی جدید اسلامی با محوریت ایران را به همراه داشت.

رحیم‌صفوی با اشاره به اینکه بررسی عوامل پیروزی در دفاع مقدس می‌تواند زمینه‌ساز حماسه سیاسی و اقتصادی قرار بگیرد، گفت: حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها رخ می‌نمایاند و همان‌گونه که ملت ما در دفاع مقدس با وحدت کلمه و با عمل به رهنمودهای خردمندانه امام خمینی (ره) حماسه‌ای بزرگ آفریدند، اکنون نیز با دقت کافی در بیانات رهبر معظم انقلاب و عمل به آن‌ها می‌توانیم به طور کامل به این حماسه سیاسی جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/63008/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول