اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت‌ نظارت بر انتخابات استان همدان:

تقلب در انتخابات جمهوری اسلامی امری محال است

سخنگوی هیئت‌ نظارت بر انتخابات استان همدان گفت: معتقدیم در روند برگزاری انتخابات ممکن است تخلفی هم صورت گیرد اما تقلب در انتخابات جمهوری اسلامی محال است.

تقلب در انتخابات جمهوری اسلامی امری محال است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد نباتی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان با اشاره به اینکه نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب با توجه به ظرفیت بالای ملت ایران انجام شده است، افزود: ملت ایران در انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، حماسه 23 تیر سال 87 و مقابله با فتنه سال 88 ظرفیت بالای خود را نشان داده است و امسال نیز قرار است حماسه بزرگ‌تری در تاریخ این انقلاب رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای اروپایی میانگین حضور مردم در انتخابات بیشتر از 53 درصد نیست، بیان داشت: در جمهوری اسلامی ایران این میانگین حضور مردم 65 درصد است که با توجه به تبلیغات و جنگ روانی دشمنان علیه کشور ما، رقم قابل توجهی است.

سخنگوی هیئت‌ نظارت بر انتخابات استان همدان تصریح کرد: با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی که بر ملت ایران روا شده، همه مردم پای کار آمدند و با قرار گرفتن در زیر علم ولایت، ستیزهای دشمنان را خنثی و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کردند.

وی در ادامه سخنانش با بیان این که بزرگ‌ترین حرکت حماسی امسال در انتخابات تجلی پیدا می‌کند، تحقق حماسه اقتصادی را در گروی تحقق حماسه سیاسی دانست و افزود: با انتخاب رئیس جمهور آگاه، ولایی، کاردان و متعهد حماسه اقتصادی نیز شکل می‌گیرد که هم دشمن‌شکنی را به دنبال داشته و هم نظامی که نام علی(ع) را فریاد می‌کشد، را تثبیت می‌کند.

نباتی انتخابات را امری حیثیتی برای جمهوری اسلامی دانست و گفت: اگر در این انتخابات موفق عمل کنیم، می‌توانیم با شناسایی شگردهای دشمنان، این دشمن زخم خورده را بار دیگر به زمین بزنیم و هیبت و شکوه ایران اسلامی و ملت را به رخ جهانیان بکشیم.

وی با بیان اینکه با انتخابات حماسی تحریم‌ها هم کنار می‌روند، خاطرنشان کرد: کشور ما با برخورداری از نعمت‌های فراوان و منابع طبیعی ارزشمند قدرت مقابله با هر تحریمی را دارد.

سخنگوی هیئت‌ نظارت بر انتخابات استان همدان یادآور شد: اگر امروز نهضت انقلاب اسلامی ما به قله‌های مرتفع دست یافته است به این خاطر است که اخلاص را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره بر محور وحدت و همدلی حرکت کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه شورای نگهبان همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه به کار خواهد گرفت، افزود: در روند برگزاری انتخابات اعتقاد داریم ممکن است در این مسیر تخلفی هم صورت گیرد اما تقلب در انتخابات جمهوری اسلامی محال است.

انتهای پیام/89003/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول