اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری:

انتخابات ریاست جمهوری ما را نسبت به انتخابات شوراها غافل نکند

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: پرداختن به انتخابات ریاست جمهوری ما را نسبت به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا غافل نکند.

انتخابات ریاست جمهوری ما را نسبت به انتخابات شوراها غافل نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: بکوشیم تا تقوای الهی فراموشمان نشود و تا می‎توان زمینه‌های پرهیزکاری و ترک گناه را در خود ایجاد کنیم.

وی در ادامه با اشاره به آیات قرآن کریم بر ضرورت تبعیت بی‌چون و چون از اوامر الهی تاکید کرد و گفت: مومن واقعی کسی است که در برابر احکام خدا تسلیم محض باشد و در این مسیر بهانه‌جویی نکند.

نکونام با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب، افزود: این ماه از فرصت‌های مغتنمی است که با دعا و استغفار می‎توان خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کرد.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: کسی می‎تواند از ماه رمضان به خوبی بهره بگیرد که دو ماه رجب و شعبان را به خوبی درک کرده باشد.

نکونام در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، اظهار کرد: پرداختن به انتخابات ریاست جمهوری نباید ما را نسبت به انتخابات شوراها غافل کند.

وی ادامه داد: انتخاب افراد اصلح در انتخابات شوراهای شهر و روستا از اهمیت بالایی برخوردار است و باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشت.

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ویژگی‎های فرد اصلح در انتخابات، خاطرنشان کرد: فردی که انتخاب می‎شود باید متعهد، کاردان، وفادار به ارزش‌های انقلاب، بااخلاص، باایمان و پای‎بند به نظام و شاخص‌های آن باشد.

نکونام اذعان داشت: آبادانی و پیشرفت استان و کشور مستلزم انتخاب افرادی لایق و شایسته است.

وی بر لزوم قانون‌مداری از سوی کاندیداهای انتخابات تاکید کرد و گفت: فتنه 88 از عدم رعایت قانون از سوی عده‌ای نشات گرفت به طوری اتفاقات ناگواری با خود به همراه داشت.

نکونام تصریح کرد: بر همین اساس هم کاندیداها و هم طرفداران آن‌ها باید التزام عملی به قانون داشته باشند.

امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از خطبه‌ها با محکوم کردن هتک حرمت به مقبره حجربن عدی، افزود: این جنایت از سوی مسلمانان جهان بی‌جواب نمی‎ماند و پیامدهای بدی برای عاملان آن در برخواهد داشت.

نکونام با اشاره به ویژگی‌های فردی و دینی حجربن عدی، بیان کرد: این جنایت و اقدام غیرانسانی سبب شد تا مسلمانان جهان بیش از گذشته نسبت به این صحابه پیامبر(ص) معرفت و شناخت پیدا کنند.

انتهای پیام/68004/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول