اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

نامزدهای انتخابات به نظر شورای نگهبان تمکین کنند

امام جمعه یاسوج گفت: باید کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شوراها و خبرگان رهبری با تمکین از نظر اعضای شورای نگهبان، تأیید یا رد صلاحیت خود را بپذیرند و به رأی شورای نگهبان احترام بگذارند.

نامزدهای انتخابات به نظر شورای نگهبان تمکین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام خبر رسمی دیدار مردم این استان با رهبر معظم انقلاب در روز 26 اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: در روز انتصاب نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد این خواسته مطرح شد که به دنبال آن مقام معظم رهبری با این خواسته موافقت کردند و شماری از مردم را به حضور طلبیدند.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه دیدار با ولی فقیه توفیقی ارزنده است، افزود: 700 نفر از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه چند استان دیگر به دیدار معظم‌له می‌روند.

حسینی‌صدر انتخاب این 700 نفر را به قید قرعه خواند و گفت:‌ لازم است نمازگزاران فرم‌هایی که در صفوف نماز جمعه بین آن‌ها توزیع شد را پر کرده تا از میان آن‌ها 700 نفر انتخاب و در روز 25 اردیبهشت برای دیدار با رهبر فرزانه انقلاب اعزام شوند.

* دشمن به دنبال حضور حداقلی مردم در روز 24 خرداد است/ 24 خرداد روز سرنوشت‌ساز ملت ایران است

خطیب نماز جمعه یاسوج در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اهمیت انتخابات روز 24 خرداد ماه تصریح کرد: آنچه مهم است مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات است زیرا که دشمنان این مرز و بوم از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی‌هایی را به منظور مشارکت حداقلی مردم در پای صندوق‌های رأی ترتیب داده‌اند.

وی ادامه داد: از آنجا که شورای نگهبان در مهلت قانونی تأیید یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات را اعلام می‌کند، باید کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شوراها و خبرگان رهبری با تمکین از نظر اعضای شورای نگهبان، تأیید یا رد صلاحیت خود را بپذیرند و به رأی شورای نگهبان احترام بگذارند.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد انتخابات بیان کرد: آزمونی مهم و سرنوشت‌ساز در روز 24 خرداد در انتظار ملت ایران است تا یکبار دیگر راه و رأی خود را به جهانیان نشان دهند و بگویند که همچنان پشت نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه ایستاده‌ایم.

حسینی‌صدر اضافه کرد: رهبری خواستار حضور همه جریانات و افراد معتقد به نظام و انقلاب در انتخابات شدند که لازم است این مهم برای مشارکت حداکثری مردم و پرشور برگزار شدن این انتخابات عملی شود.

وی اظهار امیدواری کرد: انتخابات‌های روز 24 خرداد ماه به کوری چشم دشمنان با شور خاصی برگزار شود.

* آمریکا در سوریه به دنبال انشقاق قومی است

خطیب نماز جمعه یاسوج در بخش دیگری از صحبت‌هایش اهانت به صحابه پیامبر را محکوم کرد و گفت:‌ آمریکا و متحدانش از تروریست‌های سوریه حمایت می‌کنند و آن‌ها را مجهز به اسلحه می‌کنند تا اهداف خود را در سوریه دنبال کنند.

حسینی‌صدر با اشاره به برخی اهداف آمریکا و همفکرانش در سوریه ابراز داشت:‌ ایجاد شکاف‌ قومی قبیله‌ای در سوریه یکی از اهداف استکبار است تا به کمک این توطئه به مشکلات درونی سوریه دامن بزنند.

وی اهانت به صحابه پیامبر را ماجرایی تلخ توصیف کرد و یادآور شد: اینگونه جنایات تازگی ندارد و دشمنان اسلام بارها مرتکب چنین جنایاتی شده‌اند که هدف اصلی آن‌ها از اقدام اخیرشان در اهانت به قبور مسلمانان، انحراف اذهان مردم از مسئله فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه موقت یاسوج یکی دیگر از اهداف آمریکا در منطقه را مبارزه و انحراف در موج بیداری اسلامی و خیزش‌های مردمی دانست.

به گزارش فارس از یاسوج، در پایان نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، نمازگزاران با سر دادن شعارهایی اهانت به صحابه پیامبر را محکوم کردند.

انتهای پیام/82005/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول