اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرج:

نامزدهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر بپرهیزند

امام جمعه موقت کرج گفت: کاندیداهای انتخابات نباید سخنان دلسردکننده بزنند و سبب تخریب دیگر نامزدهای انتخاباتی شوند.

نامزدهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام محمدباقر قدوسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: امروز کشور در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و چشم جهانیان به برگزاری این دوره از انتخابات در ایران است.

وی ادامه داد: در این راستا مسئولان و مردم باید با حفظ تعامل و اتحاد بیش از گذشته بر این دو مهم تأکید داشته باشند.

امام جمعه موقت کرج گفت: دشمن برای اینکه بتواند به اهداف شوم خود نزدیک شود توطئه‌ها و دسیسه‌های بسیاری را برنامه‌ریزی کرده است لذا با خرج هزینه‌های بسیار گزاف در نظر دارد تا مانع از برگزاری انتخاباتی پرشور در کشور شود.

قدوسی با تأکید بر اینکه تجربه ثابت کرده مردم با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی به این گونه تبلیغات بی‌توجه بوده‌اند افزود: ملت ایران باید با تحقیق و رسیدن به شناخت کافی، فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی انجام هر کاری یک مسئولیت و امانت الهی است، خاطرنشان کرد: افرادی که خود را صالح برای تصدی پست مهم ریاست جمهوری می‌دانند باید به صحنه بیایند تا حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری به معنای واقعی محقق شود.

قدوسی تاکید کرد: شناسایی نامزدها باید با معیارهای مقام معظم رهبری و ملاک‌های قانونی همراه باشد چراکه یکی از ویژگی‌های نظام اسلامی حضور آگاهانه و آزادانه مردم در عرصه‌های مشارکتی است.

امام جمعه موقت کرج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی گفت: استکبار جهانی این غده سرطانی را به وجود آورد تا بر کشورهای اسلامی تسلط یابد.

وی اظهار کرد: تخریب حرم حجربن عدی که از اصحاب حضرت علی (ع) و پیامبر اسلام (ص) است نیز با هدف جریحه‌دار کردن احساسات مسلمانان صورت گرفته که لازم است مسلمانان مراقب این نوع توطئه‌های دشمنان باشند.

در پایان نماز جمعه این هفته کرج، نمازگزاران با انجام راهپیمایی از مصلی تا میدان قدس این کلانشهر اهانت به صحابه پیامبر اسلام (ص) در کشور سوریه را محکوم کردند و خواستار مجازات عاملان این اقدام ددمنشانه از سوی مجامع بین‌المللی شدند.

انتهای پیام/2302/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول