اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی گیلان:

نشست‌های انتخاباتی در دانشگاه‌ها تا پیش از آغاز امتحانات ادامه می‌یابد

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی گیلان به برگزاری زودهنگام امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهرها و روستاها اشاره کرد و گفت: نشست‌های انتخاباتی تنها تا پیش از آغاز امتحانات دانشگاه‌ها ادامه می‌یابد.

نشست‌های انتخاباتی در دانشگاه‌ها تا پیش از آغاز امتحانات ادامه می‌یابد

هادی اصدق‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج دانشجویی گیلان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: بسیج دانشجویی در عرصه انتخابات از هیچ گروه، حزب و دسته‌ سیاسی حمایت نمی‌کند.

وی هدف بسیج دانشجویی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری را تبیین فضا طبق فرمایش‌ها و ملاک‌های مورد تأکید مقام معظم رهبری عنوان کرد.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی گیلان، تصریح کرد: بسیج دانشجویی گیلان در روزهای آینده از شخصیت‌های مطرحی مانند آیت‌الله حائری شیرازی برای سخنرانی دعوت کرده است.

وی به برگزاری زودهنگام امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهرها و روستاها اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌های انتخاباتی بسیج دانشجویی مانند نشست‌های انتخاباتی تنها تا پیش از آغاز امتحانات دانشگاه‌ها ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/2300/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول