اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دعوت از معتمدان بافقی

هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در بافق تعیین شدند

در نشستی با حضور معتمدان بافقی، هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در بافق تعیین شدند.

هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در بافق تعیین شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، علی‌اصغر رنجبر در جلسه انتخاب هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان بافق که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمنان به منظور کم‌رنگ کردن میزان تمایل مردم برای شرکت در انتخابات، اظهار داشت: برای لبیک گفتن به شعار مقام معظم رهبری، نقش‌آفرینی همه مردم برای خلق حماسه سیاسی لازم است که در این شرایط حساس، انجام وظایف محول شده به هیئت اجرایی به بهترین وجه ممکن، ضروری به نظر می‌رسد.

وی با اشاره به انتخاب معتمدان محلی برای حضور در هیئت اجرایی گفت: این افراد باید از میان اشخاص متدین، متعهد، توانا به اجرای وظایف و دارای حسن شهرت در میان مردم انتخاب شوند.

رئیس ستاد انتخابات بافق با تاکید بر قوانین انتخابات اظهار داشت: بر اساس ماده 40 قانون انتخابات ریاست جمهوری هیچ یک از اعضای هیئت اجرای و ناظران شورای نگهبان نباید با داوطلبان ریاست جمهوری خویشاوندی سببی و نسبی داشته باشند.

علی اصغر رنجبر با اشاره به وظایف هیئت اجرایی ریاست جمهوری گفت: پس از انتخاب معتمدان، هیئت اجرایی تشکیل جلسه داده که تعداد و محل استقرار شعب اخذ رای را در این جلسه تعیین خواهند کرد.

معاون فرماندار بافق گفت: در اجرای ماده 39 قانون انتخابات ریاست جمهوری، فرماندار موظف است 30 نفر از معتمدان شهر را که به تائید هیئت نظارت رسیده‌اند، دعوت کنند تا در جلسه‌ای که با حضور سایر اعضا تشکیل می‌شود، اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت اجرایی انتخاب شوند.

رنجبر با اشاره به اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در بافق گفت: این هیئت متشکل از فرماندار (رئیس هیئت اجرایی)، رئیس اداره ثبت احوال، رئیس دادگستری و دادستان به عنوان اعضای اداری هیئت اجرایی و 9 نفر از معتمدان است که با رای گیری انتخاب شدند و به عنوان اعضای اصلی معرفی می‌شوند.

گفتنی است، در این جلسه حاضران پس از بحث و تبادل نظر، از میان 30 کاندیدای هیئت اجرایی، 9 نفر را به عنوان عضو اصلی و پنج نفر را به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب کردند.

به گزارش فارس، از بین 30 نفر معتمد دعوت شده، چهار نفر زن بودند که یک نفر به عنوان عضو اصلی هیئت اجرایی ریاست جمهوری در بافق انتخاب شد.

انتهای پیام/2464/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول