اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان غربی صورت می‌گیرد

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مراکز ثابت و سیار آذربایجان غربی

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مراکز ثابت و سیار مناطق مختلف آذربایجان غربی ارائه می‌شود تا علاقه‌مندان در این دوره‌ها شرکت کنند.

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مراکز ثابت و سیار آذربایجان غربی

جمشید اسعدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مراکز ثابت و سیار در مناطق مختلف راه‌اندازی شده است تا اقشار مختلف جامعه حتی در دوردست‌ترین مناطق نیز به این دوره‌های آموزشی دسترسی پیدا کنند به دنبال آن از این رهگذر توانایی اشتغالزایی برای خود و چه‌بسا چند نفر دیگر را فراهم کنند.

وی ارائه آموزش‌های مهارتی را ماموریت و رسالت اصلی این مجموعه عنوان کرد و به تشریح چگونگی ارائه آموزش در مراکز ثابت پرداخت و گفت: این قبیل آموزش‌ها اغلب آموزش‌های پایه‌ای و تخصصی محسوب می‌شوند و در کارگاه‌هایی که به تجهیزات و ماشین‌آلاتی مجهز هستند که در محل ثابت مستقر شده‌اند این دوره‌ها برپا می‌شود.

اسعدی به ارائه آموزش در واحدهای سیار اشاره کرد و بیان داشت: واحدهای سیار کارآموزی برای جبران کمبود مراکز ثابت در مناطق دوردست استان راه‌اندازی می‌شوند همچنین در مناطقی که احداث مرکز آموزشی مستلزم صرف هزینه‌های سنگین است و ایجاد مراکز ثابت از توجیه اقتصادی برخوردار نیست واحدهای سیار ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی به تشریح چگونگی ارائه خدمات آموزشی در واحدهای سیار پرداخت و اظهار داشت: هر یک از این واحدها با حضور مربیان به تعداد مورد نیاز در رشته‌های متنوع آموزشی راه‌اندازی می‌شود و تجهیزاتی مانند خودرو، چادر، کانکس، تجهیزات آموزشی مربوط این دوره‌ها برپا می‌شود.

وی از همکاری مربیان و مدرسان در حرفه‌های مختلف قدردانی کرد و بیان داشت: مربیان به مراکز مختلف اعزام می‌شوند و پس از آموزش کارآموزان، در مناطق دیگر حضور می‌یابند.

اسعدی به فعالیت تلاش‌گران این عرصه برای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان فنی و حرفه‌ای با توجه به رسالتی که در حرفه‌آموزی بر عهده دارد می‌تواند در تحقق شعار سال نقش موثر و قابل توجهی را ایفا کند که این مهم در سایه تعامل و همکاری جمعی جامه عمل می‌پوشد.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول