اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهشهر خبر داد

رشد 118 درصدی اجرای تعهد فنی و حرفه‌ای بهشهر

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهشهر گفت: تعهد سال 91 این مرکز به 400 هزار نفر ساعت رسید که شاهد رشد 118 درصدی بودیم.

رشد 118 درصدی اجرای تعهد فنی و حرفه‌ای بهشهر

علی مهدی‌پور زارمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بهشهر اظهار داشت: در راستای تحقق سیاست‌های کلی اشتغال در زمینه آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد و توأم کردن آموزش و مهارت و جلب همکاری بنگاه‌های اقتصادی برای استفاده از ظرفیت آنها، طرح بازدید عمومی از مراکز فنی حرفه‌ای سراسر کشور از امروز تا 11 اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: همشهریان بهشهری می‌توانند در این مدت از کارگاه‌های آموزشی، توانمندی‌ها و دستاوردهای کارآموزان مرکز فنی حرفه‌ای شهید هاشمی‌نژاد بازدید کنند.

مهدی‌پور زارمی در بخش دیگری از سخنان خود درباره تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال جاری به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» گفت: همکاران باید با حضور و تشویق آحاد جامعه جهت شرکت هر چه باشکوه‌تر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر در خرداد ماه، خالق حماسه سیاسی و با همت و کار مضاعف در خودکفایی و توسعه بیش از پیش کشور و تلاش وافر در عرصه مهارت‌آموزی به جوانان جویای کار که همان رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است، خالق حماسه اقتصادی باشیم.

وی بیان داشت: در سال گذشته با وجود همه کمبود‌های بودجه‌ای، چندین کار بزرگ و مهم در مرکز صورت پذیرفت.

مهدی‌پور به رشد چشمگیر تعداد مهارت‌آموزان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: تعهد سال 90 مرکز فنی حرفه‌ای شهید هاشمی‌نژاد، 340 هزار نفر ساعت بوده و در سال گذشته به 400 هزار نفر ساعت رسید که در این واحد شاهد رشد 118 درصدی بودیم.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید هاشمی‌نژاد بهشهر، رویکردهای سال 92 را صرفه‌جویی همه‌جانبه، تبلیغات محیطی در راستای جذب کارآموز، برگزاری نمایشگاه هفته ملی مهارت توسط واحد آموزشگاه آزاد، اجرای برنامه‌های متنوع درباره تکریم ارباب رجوع و ارائه راهکارهای منطقی برای درآمدزایی این مرکز اعلام کرد.

انتهای پیام/86001/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول