اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از یکم تا 11 اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد

بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کرمان

معاون فنی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: تمام مراکز آموزشی طی هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان از اول تا 11 اردیبهشت ماه آماده بازدید علاقمندان به مهارت و حرفه‌آموزی هستند.

بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، افشین شهرکی پیش از ظهر امروز در آیین آغاز بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان با اشاره به اهمیت آموزش‌های مهارتی برای جامعه و به ویژه نسل جوان اظهار داشت: بازدید همگانی فرصتی ارزشمند برای معرفی این آموزش‌ها به همه آحاد جامعه است.

معاون فنی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان با اشاره به همزمانی هفته بازدید همگانی با هفته مشاغل و هفته کار و کارگر بیان داشت: دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به این مراکز، آینده شغلی خود را انتخاب کنند.

شهرکی خاطر نشان کرد: طی هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان که همزمان با سراسر کشور از اول تا 11 اردیبهشت ماه اجرا می‌شود، تمام مراکز آموزشی استان آماده بازدید علاقمندان به مهارت و حرفه‌آموزی هستند.

در این مراسم که در مجتمع مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهر کرمان صورت گرفت، بازدیدکنندگان از کارگاه‌های مختلف آموزشی بازدید کرده و با ابراز شگفتی از پوشش وسیع و متنوع این آموزش‌ها برای گسترش همکاری‌ها اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول