اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی تاکید کرد

توجه به ارتقای سطح کیفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در آذربایجان غربی

معاون اداره کل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: ارتقای سطح کیفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در سال‌های اخیر بیش‌تر مد نظر قرار دارد.

توجه به ارتقای سطح کیفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه محسن مددی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول جدید مرکز فنی و حرفه‌ای اشنویه که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: ارتقای سطح کیفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای یکی از موضوعات و محورهای مهمی است که در سال جاری نسبت به آن توجه ویژه‌ای شده است.

وی با اشاره به افزایش تعداد کارآموزان فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی، تصریح کرد: در این راستا برای کارکنان دولت نیز دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.

مددی با اشاره به آمار دوره‌های برگزار شده برای کارکنان دولت، افزود: سال گذشته برای 40 هزار نفر از کارکنان دولت دوره‌های آموزشی مورد نیاز توسط اساتید این اداره کل برگزار شده است.

وی با تاکید بر ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در هر زمان و مکان، خاطرنشان کرد: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به سربازان و زندانیان نیز از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای ارتقای سطح کمی این آموزش‌ها است.

وی با بیان اینکه در این میان به سطح کیفی آموزش‌ها نیز توجه ویژه‌ای می‌شود، اعلام کرد: ارتقای سطح کیفی آموزش‌هایی که در فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود از اهداف و برنامه‌هایی است که در سال‌های متمادی آن را دنبال می‌کردیم.

معاون اداره کل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره‌های آموزشی، گفت: کسب مهارت شغلی یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره‌ها است.

مددی اعلام کرد: با برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای شاهد به‌کارگیری نیروهای خبره و ماهر در بخش‌های مختلف هستیم که این امر به نوبه خود سبب افزایش راندمان کاری واحدها و ادارات می‌شود.

در پایان این مراسم یاسین ییلاقی به عنوان مسئول جدید مرکز فنی و حرفه‌ای اشنویه معرفی و از خدمات مسئول قبلی با اهدای لوحی تقدیر شد.

انتهای پیام/61001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول