اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان:

ترویج آموزش‌های مهارتی رویکرد اصلی فنی و حرفه‌ای است

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: از سال گذشته برگزاری نمایشگاه‌های گذر مهارت از برنامه‌های فنی و حرفه‌ای بوده که هدف از این نمایشگاه‌ها، رویکرد ترویج آموزش‌های مهارتی است.

ترویج آموزش‌های مهارتی رویکرد اصلی فنی و حرفه‌ای است

سید مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز ضبط برنامه تلویزیونی «خانه و زندگی» با مشارکت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همدان خبر داد و اظهار داشت: در راستای انتقال مهارت‌های مورد نیاز به بانوان، ضبط آموزش حرفه‌های مرتبط آغاز شد.

وی گفت: از سال گذشته برگزاری نمایشگاه‌های گذر مهارت از برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بوده که هدف از این نمایشگاه‌ها، رویکرد ترویج آموزش‌های مهارتی است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان ادامه داد: امیدواریم با تعامل خوبی که بین این اداره کل و صدا و سیمای مرکز همدان وجود دارد بتوانیم با آموزش‌های کوتاه‌مدت از طریق برنامه‌های شبکه استانی سیما، فرهنگ مهارت‌آموزی را بیش از پیش ترویج دهیم.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مهارت‌آموزی اظهار داشت: مربیان مجرب بخش خصوصی و بخش دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای استان فرصت مناسبی برای ارائه آموزش‌های مورد نیاز خانواده و ترویج مشاغل خانگی از طریق برنامه‌های تلویزیونی است.

گفتنی است برنامه «خانه و زندگی» به زودی از شبکه استانی سیما و هر روز صبح یک ساعت قبل از اذان ظهر با مخاطب قرار دادن خانواده به ویژه بانوان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/89002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول