اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته مشاغل انجام می‌شود

بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌‌ای همدان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان از اجرای طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سطح استان همزمان با هفته مشاغل خبر داد.

بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌‌ای همدان

سیدمهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در راستای تحقق سیاست‌های کلی اشتغال ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری در زمینه آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیازهای بازار کار و توأم کردن آموزش و مهارت و جلب همکاری بنگاه‌های اقتصادی برای استفاده از ظرفیت آنها، برنامه بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای اجرا می‌شود.

وی افزود: بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای از یکم تا یازدهم اردیبهشت ماه در استان همدان به طور همزمان با سراسر کشور و با هدف آشنایی اقشار مختلف جامعه با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت‌آموزی به عنوان ابزاری کلیدی و زیرساختی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به کارگاه‌های مجهز و مربیان توانمند آموزش فنی و حرفه‌ای همدان، ادامه داد: از تمام اقشار به ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، دانش‌آموزان، صاحبان و شاغلان در صنایع و صنوف دعوت می‌کنیم تا از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان بازدید کنند.

به گفته وی این مهم باعث می‌شود افراد با حرفه‌ها، امکانات و تجهیزات این اداره کل در راستای توانمندسازی و ارتقای مهارت ایشان از نزدیک آشنا شوند.

باقری در خصوص نحوه هماهنگی برای بازدیدهای گروهی بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند با تماس با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌ها برای برنامه‌ریزی بازدید اقدام کنند.

انتهای پیام/89002/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول