اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمانشاه خبر داد

انعقاد قرارداد آموزشی فنی و حرفه‌ای کرمانشاه با دانشکده اسلام آبادغرب

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از انعقاد قرارداد آموزشی این اداره کل با دانشکده فنی و مهندسی اسلام آبادغرب خبر داد.

انعقاد قرارداد آموزشی فنی و حرفه‌ای کرمانشاه با دانشکده اسلام آبادغرب

فرشید امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با تاکید بر این مطلب که امروزه تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد از عوامل کلیدی و انکارناپذیر در توسعه اقتصادی و اجتماعی جوامع محسوب می‌شود، گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ویژه دانشجویان در رشته‌های مختلف بر اساس استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دانشگاه‌های سطح استان ارائه می‌شود، که مورد استقبال خوب دانشجویان واقع شده است.

وی هدف از برگزاری این دوره‌ها را ارتقاء صلاحیت حرفه‌ای و توانمندسازی دانشجویان با نیاز بازار کار و ایجاد فرصت‌های شغلی و تربیت تکنیسین‌های ماهر و متخصص برای رفع نیاز بخش صنعت عنوان کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه اظهارداشت: بر اساس این قرارداد آموزشی 400 نفر ساعت آموزش عملی به دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی اسلام آبادغرب ارائه می‌شود.

امیری ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به دانشجویان را فرصتی برای افزایش مهارت شغلی در جامعه عنوان کرد و گفت: به طور قطع آموزش‌های فنی و مهارتی از نقش بسزایی در افزایش اشتغال‌زایی، ارتقاء سطح تولیدات و تحقق حماسه اقتصادی برخوردار است.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول