اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

بهره‌مندی 15هزار نیازمند مددجو از آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای اصفهان

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: سال گذشته 15 هزار نفر مددجوی کمیته امداد استان اصفهان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان اصفهان بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 15هزار نیازمند مددجو از آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خمینی (ره) مهدی مجلس‌آرا در نشست مشترک با مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری خوب سازمان فنی و حرفه‌ای استان اصفهان اظهار کرد: در سال گذشته بالغ بر 15 هزار نفر از خدمات آموزشی فنی حرفه‌ای استان اصفهان استفاده کرده‌‌اند.

وی افزود: هزینه انجام شده برای انجام این آموزش‌ها بالغ بر 850 میلیون تومان اعلام شده است که استان اصفهان از نظر تعداد طرح‌های اشتغال تصویب شده بالاترین رقم را در کشور داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: این در حالی است که بالغ بر 18 هزار و 448 طرح اشتغال و مشاغل خانگی در این استان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در کارگروه اشتغال استان نیز 11 هزار طرح اشتغال برای کمیته امداد مصوب شد که به حمدالله و با تلاش تمامی امدادگران در استان و تعامل خوب دستگاه‌های مسئول و به ویژه بانک‌های عامل توانستیم هفت هزار طرح بیشتر از تعداد مصوب استان اجرا کنیم.

ابوطالب جلالی مدیرکل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به خدمات اشتغال‌زایی کمیته امداد استان اصفهان افزود: شرایط کار کمیته امداد بسیار ارزشمند است، چرا که در آن به اشتغال نیازمندان توجه ویژه می‌شود.

وی بر آمادگی سازمان متبوع خود برای همکاری هرچه بیشتر در زمینه آموزش نیازمندان تأکید کرد.

انتهای پیام/63012/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول