اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

برگزاری المپیادهای ملی مهارت زمینه‌ساز تحول در سیستم فنی حرفه‌‌ای است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی برگزاری المپیاد ملی مهارت را حرکت مناسب و به جا عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین المپیادهایی می‌تواند فنی و حرفه‌ای را در راستای رسیدن به اهداف خود در زمینه تربیت نیروی انسانی ماهر بیش‌تر کمک کند.

برگزاری المپیادهای ملی مهارت زمینه‌ساز تحول در سیستم فنی حرفه‌‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جواد جهانگیرزاده پیش از ظهر امروز در دیدار معاون اداره کل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گام موثری در راستای تقویت نیروی انسانی ماهر است.

وی با بیان اینکه به‌کارگیری مربیان مجرب در این زمینه مورد تاکید است، تصریح کرد: فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در سال‌های متمادی توانسته با به‌کارگیری مربیان ماهر و مجرب در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر گام‌های مهمی بردارد.

جهانگیرزاده با بیان اینکه در این زمینه باید از تمام توان خود بهره گیریم، افزود: تجهیز کارگاه‌های آموزشی یکی از موضوعاتی است که باید نسبت به آن توجه خاص و ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گام موثری در راستای ارتقای سطح مهارتی نیروی کار است، گفت: برای دست‌یابی به موفقیت در واحدهای تولیدی و صنعتی نیازمند به‌کارگیری افراد ماهر هستیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر ایجاد بستر مناسب برای رقابت جوانان تاکید کرد و گفت: ایجاد بستر مناسب برای رقابت سالم بین جوانان و ایجاد انگیزه برای فعالیت بیش‌تر یکی از موضوعاتی است که نباید از آن غفلت شود.

جهانگیرزاده برگزاری المپیاد ملی مهارت را حرکت مناسب و به جا عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری چنین المپیادهایی می‌تواند فنی و حرفه‌ای را در راستای رسیدن به اهداف خود در زمینه تربیت نیروی انسانی ماهر بیش‌تر کمک کند.

انتهای پیام/61001/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول