اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمان:

آموزش‌ فنی و حرفه‌ای به جایگاه واقعی نرسیده است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: هنوز آموزش‌ فنی و حرفه‌ای به جایگاه واقعی خود در جامعه دست نیافته است.

آموزش‌ فنی و حرفه‌ای به جایگاه واقعی نرسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی ابراهیمی‌نژاد در جلسه هماهنگی بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان با حضور مسئولان دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید جایگاه اصلی خود را پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه هنوز آموزش‌ فنی و حرفه‌ای به جایگاه واقعی خود در جامعه دست نیافته است، تصریح کرد: خیر و برکت در این آموزش‌ها نهفته است.

ابراهیمی‌نژاد بیان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دارای تجهیزات عالی و مربیان مجرب بوده و با تطبیق علم و عمل و توانمندسازی نیروها مشکل‌گشای مسائل اقتصادی و اشتغال جامعه است و اگر مردم از ارزش والای این مسئله آگاه شوند همه به این سمت روی می‌آورند.

استاد دانشگاه کرمان عنوان کرد: همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، آموزش و پرورش و همه دستگاه‌ها و آحاد مردم وظیفه دارند در راستای ترویج این آموزش‌ها در جامعه تلاش کنند.

ابراهیمی‌نژاد خاطر نشان کرد: بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان با شعار هر ایرانی یک مهارت از تا 11 اردیبهشت ماه سال جاری در سراسر استان اجرا شده و آماده بازدید اقشار مختلف جامعه است.    

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول