اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای هرمزگان خبر داد

بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای هرمزگان

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای هرمزگان گفت: بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای همزمان با هفته مشاغل از اول تا یازدهم اردیبهشت‌ماه با هدف فراگیر کردن هرچه بیشتر آموزش‌های فنی ‌و‌ مهارتی در استان اجرا می‌شود.

بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عزت‌الله اردشیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر نقش آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای در تحقق حماسه اقتصادی، اظهار داشت: حماسه اقتصادی با کار ما ارتباط دارد؛ طرح بازدید همگانی در راستای ارتقای سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه نسبت به اهمیت آموزش‌های فنی و مهارتی مؤثر خواهد بود.

وی، توسعه و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی، تبیین نقش و جایگاه آموزش‌های فنی و مهارتی در جامعه، ترغیب و تشویق جوانان به یادگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، جلب همکاری بنگاه‌های اقتصادی در مسیر بهره‌مندی از ظرفیت‌های آنها و آشنایی اقشار مختلف مردم با آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای را از اهداف این طرح اعلام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان این مطلب که تجهیزات و کارگاه‌های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به مراکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای سطح استان با این توانمندی‌ها و دستاوردهای کارآموزان آشنا شوند.

اردشیری ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم از مسئولان استانی، نمایندگان مجلس، شوراها، فرمانداران، اصناف و صنایع، دانشجویان و دانش‌آموزان نیز برای بازدید از مراکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان دعوت کرد.

وی در پایان یادآور شد: در حین بازدید از علاقمندان برای بهره‌مندی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و نیز شرکت در چهاردهمین مسابقات المپیاد ملی مهارت، ثبت‌نام به عمل می‌آید.

انتهای پیام/88001/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول