اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مشارکت گسترده در انتخابات دفع فتنه‌هاست‌

استاندار زنجان گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری سبب دفع و رفع بسیاری از فتنه‌ها در کشور می‌شود.

مشارکت گسترده در انتخابات دفع فتنه‌هاست‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ‌امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به شعار سال با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: نامگذاری سال، طی چهار سال اخیر با مدیریت و درایت مقام معظم رهبری و با موضوع مسائل اقتصادی بوده است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری سال‌جاری نمودی از حماسه سیاسی در کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: حماسه به نوعی توجه به ضرورت‌ها و رفع بن‌بست‌ها در مقاطع سرنوشت‌ساز است.

استاندار زنجان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین حماسه ملت شریف ایران بوده است، اضافه کرد: این پیروزی حماسه‌ساز بودن ملت ایران را نشان می‌دهد.

*حماسه در دوران دفاع مقدس سبب سربلندی مردم شد

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس از حماسه‌های دیگری است که ملت ایران خلق کرده‌اند، تصریح کرد: اگر اراده حماسی مردم در این دوران نبود امروز به نیکی و سربلندی از آن یاد نمی‌شد.

رئوفی‌نژاد با تاکید بر اینکه حماسه 9 دی سومین حماسه بزرگ ملت ایران است که اوج ایثار، فداکاری و معرفت به اصول دینی در این حماسه‌ها مشاهده می‌شود، افزود: انتخابات سال‌جاری مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و نیاز به حماسه‌ای توسط مردم حماسه‌ساز ایران دارد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات سال‌جاری با انتخابات سال گذشته تفاوت ویژه‌ای دارد، یادآور شد: باید در حماسه سیاسی و اقتصادی فرای برنامه‌ریزی‌های عادی و جاری اقدام شود.

*همه چیز در گرو مشارکت گسترده مردم در انتخابات است

استاندار زنجان با اشاره به اینکه برای یک اقدام حماسی در کشور باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد، ادامه داد: امروز همه چیز در گرو مشارکت گسترده مردم در انتخابات است.

وی با بیان اینکه تعیین و ارزیابی جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به درصد مشارکت مردم در انتخابات بستگی دارد، افزود: مهم‌ترین آثار مشارکت گسترده مردم در انتخابات دفع و رفع بسیاری از فتنه‌ها از داخل و بیرون است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه مشارکت بالای مردم به معنی اعلام اعتماد و وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اذعان داشت: باید از همه ابزار و توان به منظور تشویق مردم برای مشارکت گسترده و حضور فعال در انتخابات استفاده شود.

وی تاکید کرد: از هیچ ابزار و امکانات دولتی به نفع کسی در انتخابات استفاده نشود.

*ایجاد فضای آرام برای حضور در انتخابات

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه حفظ سلامت انتخابات و صیانت از آراء مردم از وظایف مهم مسئولان است، خاطرنشان کرد: ایجاد یک فضای آرام برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای از دیگر وظایف مسئولان مرتبط به شمار می‌رود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه با حضور گسترده مردم در انتخابات این مقطع حساس را با اقتدار و عظمت کشور پشت سر خواهیم گذاشت، اضافه کرد: بر اساس تجربیات سال‌های گذشته کلاس سیاسی و مشارکت و جایگاه سیاسی مردم استان زنجان بالا است.

رئوفی‌نژاد یادآور شد: امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری سال‌جاری نیز امتیاز خوبی در زمینه مشارکت سیاسی در کارنامه درخشان استان زنجان ثبت شود.

*انجام اقدامات بسیار خوب در بخش کشاورزی

وی در ادامه سخنان خود به موضوع اقتصاد در کشور و استان زنجان پرداخته و اظهار داشت: در بخش کشاورزی اقدامات بسیار خوبی در سطح کشور انجام شده است.

*نبود مدیریت حساب شده در استخراج مواد معدنی

استاندار زنجان با بیان اینکه معادن و مسائل مربوط به آن یکی از مشکلات جدی کشور در سال‌های گذشته بوده است، تصریح کرد: در استخراج معادن و فرآوری مواد معدنی مدیریت حساب شده‌ای در کشور نبود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از معادن کشور راکد و اکتشاف تعطیل بود، اضافه کرد: در حال حاضر همه اختیارات در زمینه معادن به استان‌ها تفویض شده است.

رئوفی‌نژاد ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته گام‌های خوبی را در زمینه معادن در استان زنجان برمی‌داریم.

انتهای پیام/73006/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول