اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زیرکوه:

مشارکت بالا در انتخابات حماسه سیاسی را محقق می‌کند

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه مهم‌ترین الزام شعار «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» شور و هیجان است، گفت: مشارکت بالا در انتخابات حماسه سیاسی را محقق می‌کند.

مشارکت بالا در انتخابات حماسه سیاسی را محقق می‌کند

حجت‌الاسلام محمد‌رضا رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین الزام‌های شعار امسال این است که مسئولان در راستای سیاست‌گذاری و همچنین انتخابات باید با شور حماسی برنامه‌ریزی کنند.

حماسه سیاسی دال بر انتخابات دارد

وی هر کاری که با شور و هیجان و با ظاهر بسیار عالی انجام شود را حماسه دانست و افزود: انتخابات آینده به مانند دوره‌های گذشته باید عاری و خالی از شبهات و بسیار با عظمت برگزار شود. 

امام جمعه زیرکوه حماسه سیاسی را دال بر انتخابات دانست و اضافه کرد: مردم در انتخابات آینده باید با شور و آگاهی کامل رأی دهند و برخی جریانات اشتباه‌های انتخابات گذشته را تکرار نکنند.

رجایی در تبیین حماسه اقتصادی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بحث اقتصادی را طی چند سال گذشته مدنظر داشته‌اند که این امر بیانگر اهمیت اقتصاد ایران است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری یادآور شد: ملت ایران نباید وابسته به نفت باشد و در حماسه اقتصادی باید زیربناها را تقویت کنیم.

حماسه سیاسی مهم‌تر از حماسه اقتصادی

امام جمعه زیرکوه بیان داشت: همانطور که عاشورای حسینی را حماسه می‌خوانیم انتخابات آینده هم باید حماسه‌آفرین و با هیجان باشد.

رجایی حماسه سیاسی را مهم‌تر از حماسه اقتصادی دانست و گفت: اگر سیاست و برنامه‌ریزی نظام درست باشد به دنبال آن مشکلات اقتصادی رفع می‌شود.

وی ادامه داد: نخبگان و خواص برای خلق حماسه سیاسی مهم‌ترین وظیفه را دارند و باید برای بالا بردن مشارکت مردم تلاش کنند.

امام جمعه زیرکوه مسئله مهم مملکت را نخبگان دانست و تصریح کرد: نخبگان و خواص وظیفه دارند مردم را در راستای شرکت در انتخابات متقاعد کنند.

رجایی مهم‌ترین اولویت برای پیشبرد اهداف اقتصادی را در کوتاه مدت معیشت و ازدواج جوانان و در بلند مدت زیربناهای اقتصادی برشمرد.

نقش زنان در تحقق حماسه سیاسی پررنگ است

وی اذعان داشت: نقش زنان در تحقق حماسه سیاسی نقش بسیار پررنگ است و چه بسا زنان در این عرصه نقش مهم‌تری را نسبت به مردان ایفا می‌کنند.

 انتهای پیام/69015/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول