اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد خبر داد

آمادگی کامل یزد برای برگزاری انتخابات شوراها

فرماندار یزد از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

آمادگی کامل یزد برای برگزاری انتخابات شوراها

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی، پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر شاهدیه با اشاره به اینکه انتخابات، مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور در سال 92 است، اظهار داشت: مسئولان با برقراری امنیت و مردم با حضور گسترده در انتخابات باید حماسه‌سازی کنند.

وی افزود: شهرستان یزد آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و شهر و روستا را دارد و امکانات لازم برای آغاز فعالیت‌های ستاد انتخابات در این شهرستان فراهم شده است.

سیفی اظهار امیدواری کرد: با توجه به برنامه زمان‌بندی ارائه شده از سوی وزارت کشور، بتوانیم شاهد ارتقای رتبه شهرستان یزد نسبت به انتخابات سال گذشته باشیم.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان یزد در روز 24 خرداد ماه حماسه آفرینی خواهند کرد، بیان داشت: حضور گسترده در انتخابات وظیفه‌ای ملی است و مردم یزد در این زمینه الگوی دیگران خواهند بود.

سیفی با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، بر توجه بیش از پیش به مسئله نظم تاکید کرد و یادآور شد: مردم یزد در روز 24 خرداد ماه با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای، بار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات شهر شاهدیه اظهار داشت: حریم شهر شاهدیه، امنیت، وجود اتباع بیگانه، ورودی‌های شهر و ... از مهم‌ترین مسائل و مشکلات این شهر است و تمام تلاش خود را برای پیگیری و رفع این مشکلات به کار خواهیم گرفت.

سیفی با بیان اینکه شاهدیه یکی از مبادی ورودی شهر یزد نیز محسوب می‌شود، بر پیگیری مسائل این شهر توسط اعضای شورای شهر تاکید کرد.

در این نشست که با حضور نماینده مردم یزد و صدوق، اعضای شورای شهر شاهدیه و جمعی از مسئولان شهرستان یزد برگزار شد، مسائل و مشکلات شهر شاهدیه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2464/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول