اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال سیاسی در گرگان:

خلق «حماسه سیاسی» در ایستگاه انتخابات متوقف نمی‎شود/ صادرات غیرنفتی جدی گرفته شود

یک فعال سیاسی در گرگان با بیان اینکه شاخصه اصلی «حماسه سیاسی» در سال جاری موضوع انتخابات است، گفت: خلق «حماسه سیاسی» در ایستگاه انتخابات متوقف نخواهد شد.

خلق «حماسه سیاسی» در ایستگاه انتخابات متوقف نمی‎شود/ صادرات غیرنفتی جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید قربان سیاه‎بالایی صبح امروز در جمع خواهران بسیجی گرگان اظهار داشت: در هر برهه از زمان که مردم حضور با بصیرت خود را در دفاع از ارزش‎های انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند خلق یک حماسه است.

وی اوج حماسه سیاسی امسال را در انتخابات 24 خرداد ماه عنوان کرد و گفت: شرایط مختلف نشان داده که این ملت انقلابی دستِ رد بر سینه دشمنان خواهد زد و در عرصه انتخابات حماسه‎ای می‎آفرینند که دنیا را متحیر و دشمنان و فتنه‎گران را مایوس‎تر از گذشته کنند.

24 خرداد نماد یک رزمایش بزرگ سیاسی خواهد بود

این کارشناس مسائل سیاسی در گرگان با تاکید بر اینکه حضور مردم پای صندوق‎های رای، نمایش اقتدار نظام اسلامی است، تصریح کرد: 24 خرداد نماد یک رزمایش بزرگ سیاسی خواهد بود که هر چه درصد آرای مردم بالاتر باشد دشمنان ناامیدتر خواهند شد.

سیاه‎بالایی انتخابات پیش‎رو و حضور گسترده مردم را در این عرصه سیاسی با اهمیت خواند و بیان داشت: رسانه‎های بیگانه از مدت‎ها پیش فعالیت خود را در زمینه انتخابات ایران آغاز کردند و تمام تلاش‎شان بر این بوده که اعتماد مردم را به نظام کاهش و حضور آنها را کمرنگ کنند.

وی، حضور پرشور و انتخاب اصلح را دو مولفه اساسی در ادای تکلیف سیاسی از سوی مردم دانست و یادآور شد: مردم همواره در عمل به وظایفشان خوش درخشیده‎اند و در آزمون‎های بعدی نیز یقیناً سربلند میدان خواهند بود.

مسئولان باید صادرات غیرنفتی را جدی بگیرند

این فعال سیاسی، نقش مسئولان را در حماسه اقتصادی بسیار تعیین‎کننده خواند و خاطرنشان کرد: مسئولان باید موضوع صادرات غیرنفتی را جدی بگیرند تا از تک محصولی خارج شویم لذا برنامه‎ریزی مناسب می‎تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه باشد.

سیاه‎بالایی اضافه کرد: ایران کشوری پهناور است که با برخورداری از منابع خدادادی از جمله دریا، جنگل، کویر، دشت و... می‎تواند کشور را به سمت خودکفایی در همه عرصه‎ها سوق دهد و در این راستا فقط همت بلند نیاز داریم تا بتوانیم به آنچه مطلوب است دست پیدا کنیم.

وی در پایان تفکر بسیجی و قاطعیت در عمل را لازمه اداره امور دانست و متذکر شد: اگر مسئولیت‎ها به افراد جهادگر داده شود این کشور با مشکلات کمتری مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/83001/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول