اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

انتخابات پیش رو از بداخلاقی‌های سیاسی به دور باشد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات گفت: انتخابات پیش رو باید از بداخلاقی‌های سیاسی به دور باشد.

انتخابات پیش رو از بداخلاقی‌های سیاسی به دور باشد

احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به شعار مقام معظم رهبری حماسه را امر مهمی برشمرد و عنوان داشت: خلق حماسه نیاز به عزمی همگانی و بسیج ملت ایران دارد و ملت ایران در طی دوران انقلاب اسلامی حماسه‌های بزرگی را خلق کرده و با عبور از سختی‌ها و موانع سربلند بیرون آمده است.

وی شعار امسال مقام معظم رهبری را نشانه تدبیر و آینده‌نگری رهبری انقلاب برشمرد و گفت: این شعار در ادامه شعارهای سالهای گذشته بوده که مانند حلقه زنجیروار به هم گره خورده و باید در عمل نیز مردم کشورمان آن را نشان داده و آن را عملیاتی کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس استقلال کشور را در دوران حساس امروز مهم و سنجیده و نیازمند حضور مردم در حماسه سیاسی و اقتصادی برشمرد و بیان کرد: اگر استقلال نداشته باشیم در میادین بین‌المللی نمی‌توانیم قدرت چانه‌زنی خود را بالا ببریم.

وی شرکت در انتخابات خرداد ماه ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را برای ملت ایران خلق حماسه سیاسی برشمرد و افزود: این انتخابات باید هر دو در کنار هم و مهم به حساب آید چرا که هر کدام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید از  بداخلاقی‌های سیاسی به دور باشد.

آریایی‌نژاد بداخلاقی‌های برخی مسئولان را باعث دغدغه و رنجش مردم در کشور برشمرد و گفت: باید در مسیر ولایت حرکت کرد و شاخص‌های نامزدهای انتخاباتی در مسیر منویات رهبری و امور اسلام و انقلاب باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ملت ایران در سال گذشته از نظر اقتصادی روزهای سختی را پشت سر گذاشت گفت: ملت از این گردنه سخت با موفقیت عبور کرد و مسئولان نیز باید با برنامه‌ریزی و توزیع عادلانه موانع اقتصادی کشور را رفع کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس بر رعایت عدالت در توزیع وام‌های بانکی به افراد نیازمند به ویژه جوانان تأکید کرد و افزود: سرمایه‌های بانکی نباید در دست تعداد افراد خاص که وام‌های کلان دریافت می کنند و در جایی دیگری آن را سرمایه‌گذاری می‌کنند انباشته شود بلکه سپرده‌های مردم در راستای ایجاد عدالت بین افراد نیازمند به ویژه اقشار آسیب‌پذیر توزیع شود.

وی به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: با توجه به ایام فاطمیه و همزمان شدن این ایام با تعطیلات نوروزی اجرای طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه امری مهم بوده و صدا و سیما نیز برنامه‌های خود را متناسب با این ایام داشته که در این راستا می‌توان نمره قابل قبولی را به مسئولان فرهنگی کشور داد.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول