اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

مرز حماسه سیاسی تنها به انتخابات ریاست جمهوری ختم نمی‌شود

استاندار هرمزگان گفت: نباید مرز حماسه سیاسی تنها به انتخابات ریاست جمهوری تمام شود بلکه باید با دیدی گسترده به دنبال خلق حماسه‌ای تاثیرگذار در جهان اسلام و دیگر نقاط باشیم.

مرز حماسه سیاسی تنها به انتخابات ریاست جمهوری ختم نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس ‌ابراهیم عزیزی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست شورای اداری این استان در سال جدید ضمن تسلیت ایام فاطمیه اول و دوم اظهار داشت: به سهم خودم از مدیران و مردم استان به دلیل تمام پشتیبانی‌ها طی سال 91 به ویژه ایام نوروز نهایت قدردانی را دارم.

وی افزود: یقینا تمام موفقیت‌های استان نتیجه کار، تلاش و هماهنگی مسئولان و دستگاه‌ها در کنار یکدیگر است.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد عمرانی دولت طی سال 91 در هرمزگان، بیان کرد: تعامل، همدلی و وحدت مدیران سبب شد طی سال 91 استان به دستاوردهای متعددی در بخش‌های مختلف دست پیدا کند.

عزیزی اضافه کرد: استان هرمزگان در حال حاضر و در سال 91 بدون کم‌ترین حاشیه‌ای به خوبی راه پیشرفت خود را طی کرده ومی‌کند.

وی در عین حال یادآور شد: هر چند ممکن است دیدگاه‌ها و اظهار نظرهایی وجود داشته باشد که باید بگوییم مطمئنا این دیدگاه‌ها و اظهار نظرها،‌ صادقانه و با هدف پیشرفت مطرح می‌شود.

عزیزی در ادامه سخنان خود به بیان اولویت‌های هرمزگان در بخش‌های مختلف برای سال 92 پرداخت و افزود: ادامه خدمت‌گزاری، تلاش بر تحقق شعار سال، تکمیل طرح‌های آغاز شده مربوط به سال گذشته، توسعه معادن استان، توسعه حوزه آب و خاک و کشاورزی، اشتغال و مسکن از جمله مهم‌ترین اولویت‌های استان در سال پیش روی است.

استاندار هرمزگان در تشریح جزئیات این اولویت‌ها نیز یادآور شد: تا آخرین زمان خدمت‌گزاری دولت باید خط خدمت‌رسانی به مردم بدون هیچ وقفه‌ای ادامه یافته و هیچ امر و جریانی نباید مانع این روند شود.

عزیزی یادآور شد: برای تحقق شعار سال باید تعریفی جامع از حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ارائه دهیم و در این راستا باید برنامه‌ها و طرح‌ها خود را در کار و عمل نشان دهد.

وی افزود: باید طوری برنامه‌ریزی شود که نتیجه مشخص کند که کاری فرآتر از کارهای معمول در استان انجام شده است و در واقع حماسه به این روند اطلاق می‌شود.

رئیس شورای اداری هرمزگان در ادامه گفت: نباید مرز حماسه سیاسی تنها به انتخابات ریاست جمهوری تمام شود بلکه باید با دیدی گسترده به دنبال خلق حماسه‌ای تاثیرگذار در جهان اسلام و دیگر نقاط باشیم.

وی ادامه داد: اگر خود را به ظرفیت‌های کوچک معطوف کنیم حماسه‌ای اتفاق نمی‌افتد و باید در خصوص فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون شعار سال فرهنگ‌سازی لازم انجام شود.

عزیزی یادآور شد: خلق حماسه اقتصادی نیز خواهان آسیب شناسی دراین حوزه است و اگر به دنبال خلق حماسه در این بخش هستیم باید به سمت تغییر فرهنگ کار و تلاش پیش برویم.

استاندار هرمزگان افزود: بر خلاف تصورات دشمنان باید بگوییم اگر تحریم‌ها ایران را فلج کرده بود شاهد این همه نشاط و تلاش در قالب مراسمی همانند راهپیمایی 22 بهمن و سفرهای میلیونی نوروزی در کشور نبودیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نقشه پراکندگی معادن استان نشان از وجود معدن‌های متعدد از طلا گرفته تا دیگر مواد را نشان می‌دهد، اظهار داشت: باید در راستای توسعه معادن استان تلاش بیشتری کنیم تا از این طریق به ظرفیت‌های جدید اشتغال برسیم.

عزیزی همچنین از تلاش دولت برای تشکیل ستاد معادن خبر داد و ا فزود: اولویت مهم دیگر تلاش برای اتمام پروژه‌های مهر ماندگار در استان است.

وی بیان داشت: به عنوان نمونه در پروژه‌ای همانند حوض خشک ایزایکو اعتباری معادل 400 میلیارد تومان هزینه شده است که در صورت بهره‌برداری از آن شاهد ایجاد صدها فرصت شغلی در غرب بندرعباس خواهیم بود.

استاندار هرمزگان افزود: تقویت مولفه‌های امنیت‌ز‌‌‌ا و توجه به ارکان امنیت با هدف تحقق اهداف بلند مدت از دیگر اولویت‌ها است.

وی اضافه کرد: کاهش محسوس نرخ ناامنی در سال 91، از هرمزگان با توجه به برخورداری یک هزار و 400 کیلومتر مرز دریایی استانی امن ساخته است.

عزیزی افزود: سلاح، اتباع بیگانه، معتادان، مواد مخدر و حاشیه‌نشینی از جمله مولفه‌های تاثیرگذار در ناامنی است که باید به شدت با آنها مقابله شود.

وی همچنین در بخش پایانی سخنان خود بر برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان تاکید و افزود: برگزاری انتخابات از جمله اولویت‌های مهم استان است که مسئولان در‌آن باید نهایت امانت‌داری و اعتماد مردم را با توجه به فصل‌الخطاب قرار دادن قانون مورد توجه قرار دهند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: مسئولان خود را در جریان انتخابات به سمت و سویی نبرند که در معرض اتهام قرار گیرند.

انتهای پیام/88001/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول