اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار رفسنجان:

مهم‌ترین جلوه سیاسی سال 92 انتخابات است

معاون برنامه‌ریزی فرماندار رفسنجان گفت: مهم‌ترین جلوه سیاسی سال 92 انتخابات است که مردم با حضور خود حماسه سیاسی را رقم می‌زنند.

مهم‌ترین جلوه سیاسی سال 92 انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علی آرمان ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان نامگذاری سال را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نشان از تدبر رهبر فرزانه انقلاب خواند و اظهار داشت: مردم ما همیشه حماسه‌ساز هستند و مهم‌ترین جلوه سیاسی سال 92 انتخابات است که مردم با حضور خود حماسه سیاسی را رقم می‌زنند.

وی خاطر نشان کرد: در بحث اقتصادی گذر از فشارهای اقتصادی موجود و توسعه و پیشرفت و هم‌چنین رفع مشکلات مردم در رأس است و باید تلاش کنیم تا از این آزمایش نیز سربلند بیرون آییم و حماسه اقتصادی را نیز به وجود آوریم.

حمید ایرانمنش مشاور فرماندار رفسنجان اظهار داشت: هوشمندی ویژه‌ای برای تمام آحاد جامعه به ویژه دولت مردان و مسئولان نیاز است تا حماسه سیاسی اقتصادی رقم بزنند.

وی به سند توسعه شهرستان اشاره و عنوان کرد: این سند حاصل کار شش ماهه و تلاش شبانه‌روزی است که بیشتر چالش‌ها و کمبودها را در نظر گرفته‌ایم و هدف، نگاه درست و حل مسائل است.

ایرانمنش خاطر نشان کرد: همان‌طور که با تشکیل جلسات متعدد چالش‌ها و نقص‌ها را شناسایی کردیم با بررسی‌های بیشتر در راستای رفع آنها گام بر می‌داریم.

شهرام مقصود مشاور فرماندار به رویکرد بخشی‌نگری در سند توسعه شهرستان اشاره و بیان داشت: رویکرد بعدی در سند توسعه شهرستان رویکرد واقع‌گرایانه است و با توجه به وضعیت کشور و شهرستان باید واقع‌گرایانه برنامه‌ریزی کنیم.

وی عنوان کرد: برای برنامه‌هایی که طرح‌ریزی می‌شود، مشکلات احتمالی را نیز باید در نظر گرفت.

مشاور فرماندار رفسنجان اظهار داشت: سیاست دولت کنونی بیشتر برای پروژه‌های ملی و عمرانی بزرگ و رو به اتمام است و در پروژه‌های شهرستانی زیاد دنبال اعتبار گرفتن نمی‌توانیم، باشیم.

وی به نامگذاری سال‌ها بر اساس فرمایشات رهبر اشاره و خاطر نشان کرد: نامگذاری اکثر سال‌ها مرتبط با مسائل اقتصادی است و در همه جای سند توسعه، اقتصاد حرف اول را می‌زند و این مهم را باید در زندگی آحاد جامعه گنجاند.

انتهای پیام/80016/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول