اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم تاکید کرد

استفاده از ظرفیت‌های ملی قم برای جذب حداکثری در انتخابات

استاندار قم گفت: ملت ایران گوش به فرمان رهبری و مراجع تقلید هستند و قم در واقع مردم ایران را به حضور گسترده در انتخابات تشویق خواهد کرد.

استفاده از ظرفیت‌های ملی قم برای جذب حداکثری در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه شورای اداری استان قم با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر انقلاب به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار کرد: امیدواریم همان طور که رهبری فرمودند، سال 92 عرصه پیشرفت و شکوه ملت ایران باشد.

وی افزود: در بحث حماسه اقتصادی باید قم را به عنوان یک استان موفق در سطح کشور معرفی کنیم و در این میان نقش شوراها و کارگروه‌های استانی باید مشخص شود.

استاندار قم با بیان اینکه مجموعه فعالیت‌های همه دستگاه‌ها و شوراها موجب تحقق حماسه اقتصادی خواهد شد گفت: همه مدیران و اقشار ملزم به حرکت در مسیر تحقق منویات رهبری هستند و باید وظیفه خود را در این چرخه بشناسند.

وی ادامه داد: معاون سیاسی امنیتی استانداری در سال جاری نقش همه دستگاه‌ها و ادارات را در خلق حماسه اقتصادی و سیاسی مشخص خواهد کرد؛ بهترین نوع ولایت‌مداری این است که هر فرد و نهاد جایگاه خود را در تحقق شعار سال بشناسد و وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

پیریایی با بیان اینکه راه خدمت‌رسانی در قم روشن است عنوان داشت: در سال جاری شاهد برگزاری سه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قم خواهیم بود؛ نخستین همایش در فروردین ماه برگزار می‌شود.

استاندار قم ابراز کرد: همه دستگاه‌ها به ویژه اداراتی که به طور ذاتی در امور اقتصادی وظایفی دارند باید در راستای تحقق حماسه اقتصادی بکوشند.

وی با تاکید بر مشخص شدن چارچوب‌ها و قالب‌های توسعه استان قم در سال جاری گفت: رهبر معظم انقلاب با توجه به همه شرایط موجود شعار سال را تعیین می‌کنند و به یقین اقتصاد مقاومتی را هم در زمینه خلق حماسه اقتصادی در نظر گرفته‌اند به این معنا که مسئولان و مدیران کشور باید محدودیت‌ها را پشت سر گذاشته و به شرایط ایده‌آل برسند.

پیریایی افزود: از نظر فرهنگی هم باید زمینه‌های لازم به منظور معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قم فراهم شوند؛ شوراها و کارگروه‌های مجموعه‌های اداری استان قم باید در راستای خلق حماسه اقتصادی فعال شوند.

استاندار قم حماسه سیاسی را مورد توجه قرار داد و عنوان داشت: هدف‌گذاری ما قرار گرفتن قم در رتبه‌های بالای حضور مردمی در انتخابات است؛ هر نهاد و دستگاهی باید وظایف و نقش خود را در این میان بشناسد و در همان مسیر گام بردارد.

وی ادامه داد: یکی از زمینه‌هایی که به حضور حداکثری مردمی کمک می‌کند، ویژگی‌های ذاتی استان قم است زیرا ملت ایران گوش به فرمان رهبری و مراجع تقلید هستند و قم در واقع مردم ایران را به حضور گسترده در انتخابات تشویق خواهد کرد.

پیریایی با تاکید بر اطلاع‌رسانی گسترده در حوزه انتخابات گفت: همه رسانه‌ها و کسانی که تریبونی در اختیار دارند باید برای زمینه‌سازی به منظور حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

انتهای پیام/78004/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول