اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سربیشه تاکید کرد

عبور از تحریم اقتصادی با انتخاب فردی اصلح در انتخابات

امام جمعه سربیشه با اشاره به شعار سال 92 یعنی حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی گفت: از جمله حماسه‌هایی که مردم ایران در سال جاری می‌توانند بیافرینند، انتخاب فردی اصلح است که بتواند از تحریم‌های اقتصادی عبور کند.

عبور از تحریم اقتصادی با انتخاب فردی اصلح در انتخابات

حجت‌الاسلام محسن محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: هر سالی با توجه به حساسیت و اتفاق‌هایی که برای نظام و کشور تهدید محسوب می‌شود به عنوان شعار سال توسط مقام معظم رهبری تعیین می‌شود.

وی با اشاره به تحریم‌های موجود ادامه داد: این تحریم‌ها سبب نگرانی مردم شده و مردم در انتخابات آینده باید فردی را انتخاب کنند که از این تحریم‌ها عبور کند.

واژه‌های اقتصاد و حماسه نیاز به تفسیر دارند

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه شعار اقتصادی چند سال به صورت مکرر اعلام شده است، افزود: واژه‌‌های اقتصاد و حماسه واژه‌هایی هستند که نیاز به تفسیر دارند.

محمدی ادامه داد: بحث اقتصاد تا حدودی برای عامه مردم شناخته شده، اما در ارتباط با حماسه نیاز به تحقیق و تفحص داریم. 

وی حماسه را به عنوان حوادث و اتفاقات در میادین جنگ دانست و تصریح کرد: همانطور که عاشورای حسینی را حماسه می‌خوانیم مردم نیز باید در انتخابات آینده هم حماسه‌آفرین باشند.

امام جمعه سربیشه تصریح کرد: حماسه یک ویژگی خاص برای گروهی است که در مقابل دشمن ترس به خود راه نمی‌دهند و وقتی حماسه کلمه اقتصاد را به خود گرفت در نتیجه باید در مقابل این تحریم‌ها مقاومت کرد.

عبور از تحریم اقتصادی با انتخاب فردی اصلح در انتخابات

محمدی متذکر شد: همچنان که حماسه‌سازان دوران جنگ حماسه‌ای را به یادگار گذاشتند، ملت ایران هم باید در تاریخ اسلام این حماسه را به یادگار بگذارند.

وی با اشاره به بحث انتخابات آینده اذعان داشت: از جمله حماسه‌هایی که مردم ایران در سال جاری می‌توانند بیافرینند، انتخاب فردی اصلح است که بتواند از جریان‌ تحریم‌های اقتصادی عبور و به بهترین شیوه ممکن عمل کند.

 انتهای پیام/69015/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول