اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات گلستان:

بیش از 70 درصد گلستانی‎ها در انتخابات شرکت می‎کنند

مدیرکل اطلاعات استان گلستان از مشارکت 72.5 درصدی مردم گلستان در انتخابات ریاست جمهوری خرداد 1392 خبر داد و گفت: آخرین نظرسنجی‎ها در بهمن سال گذشته نشان می‎دهد مردم مشارکت جدی در صحنه خواهند داشت.

بیش از 70 درصد گلستانی‎ها در انتخابات شرکت می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیمی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان ضمن تبریک سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» اظهار داشت: مدیران و مسئولان نظام اسلامی باید زمینه حضور حماسی مردم را فراهم و برای امیدآفرینی در جامعه برنامه‎ریزی کنند.

انتخابات بر اساس گفتمان رهبر معظم انقلاب رقم بخورد

این مسئول خلق حماسه را نقطه اوج کار بیان کرد و افزود: اتفاق نظر دشمنان برای ناامن جلوه دادن انتخابات است لذا همه دستگاه‎های اجرایی در قالب یک تیم وظیفه دارند تا انتخابات بر اساس گفتمان رهبر معظم انقلاب رقم بخورد.

وی تصریح کرد: نگاهی به مسائل پیش روی جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه داخلی، منطقه‎ای و بین‎المللی ما را به این واقعیت رهنمون می‎سازد که کشور در شرایط استثنائی است.

شرایط کشور بحرانی نیست/ نسخه‎های مقابله‎ای ارائه دهیم

مدیرکل اطلاعات گلستان با تاکید بر اینکه شرایط کشور بحرانی نیست، خاطرنشان کرد: ذهن‎های بحران‎زده ممکن است وضعیت کشور را بحرانی ببینند، چنانچه منظور از شرایط ویژه از محل بازدارندگی و تهاجم است.

وی یادآور شد: در حوزه بررسی شبکه‎های خارجی، ماهواره‎ها و سایت‎ها باید کار کنیم و نسخه‎های مقابله‎ای در این راستا ارائه دهیم.

به گفته این مسئول؛ در تمام شبکه‎های خارجی یک موضوع از برجستگی و نمایه قوی برخوردار بوده و آن ناامن جلوه دادن حوزه انقلاب اسلامی در داخل و بین‎الملل است.

این مسئول اختلافات و تنش‎های داخلی را از دیگر فعالیت‎های دشمنان نظام اسلامی برشمرد و ابراز داشت: همه باید هوشیار باشند تا خدایی نکرده آب در آسیاب دشمنان نریزند.

مردم، نظام اسلامی را جامعه آرمانی خود می‎دانند

وی انتخاب اصلح را یک اولویت مهم در انتخابات آتی عنوان کرد و متذکر شد: دشمنان تلاش می‎کنند تا اقبال مردم را از حضور در انتخابات کم کنند، اما آخرین نظرسنجی‎ها نشان داده در حوزه‎های اقتصادی و سیاسی، مردم نظام اسلامی را جامعه آرمانی خود می‎دانند.

انتهای پیام/83001/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول