اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

انتخابات 92 بستر تحقق حماسه سیاسی می‌شود

امام جمعه بیجار گفت: با شرکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، حماسه سیاسی به عنوان شعار امسال محقق خواهد شد.

انتخابات 92 بستر تحقق حماسه سیاسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی در خطبه‌های پرفیض نماز جمعه این هفته با اشاره به شعار سال 92 اظهار داشت: تحقق شعار سال موجب عزت کشور و شکست دشمنان می‌شود و این مهم جز با حضور مردم شریف ایران در همه عرصه‌های مهم کشور تحقق نخواهد یافت.

وی افزود: حماسه سیاسی با عنایت به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خردادماه امسال به لطف الهی با شکوه و با مشارکت حداکثری انجام خواهد گرفت و بار دیگر موجبات یأس دشمنان ایران اسلامی را فراهم خواهد کرد.

امام جمعه بیجار خاطرنشان کرد: شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی که رهبر معظم با درایت و هوشمندی امسال نیز شعار سال را تعیین کردند تحقق نخواهد یافت مگر با همت و عزم ملت و دولت ایران در کنار هم که با اتحاد و یکدلی زمینه ساز پیشرفت ایران اسلامی خواهند بود.

وی تصریح کرد: اگر مسئولان نظام با قدرت و درایت وارد عرصه شوند و مردم را ترغیب به حضور در صحنه کنند به امید پروردگار حماسه‌ای عظیم در سیاست و اقتصاد کشور خلق خواهد شد.

حجت‌الاسلام مرادی در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز ملی فن‌آوری هسته‌ای این روز را افتخار ملی ایرانیان دانست و گفت: روز ملی فن‌آوری  هسته‌ای روز تأکید بر توانایی و اقتدار ایرانیان در این زمینه است.

امام جمعه بیجار در زمینه پیشرفت دانش هسته‌ای ایران ابراز امیدواری کرد و گفت: با توجه به سرمایه نیروی انسانی و امکانات خوبی که در اختیار داریم ، روز به روکشورمان در این زمینه پیشرفت خواهد کرد.

وی اذعان داشت: همه ما ایرانیان با سرمشق قرار دادن پایداری سال‌های دفاع مقدس به همه جهانیان این نوید را می‌دهیم که با توکل به قدرت لایزال الهی و اعتماد به اراده‌های خود می‌توان به هر موفقیتی هر چند سخت و گرانبها دست یافت.

امام جمعه بیجار در ادامه سخنان خود به نشست اخیر آلماتی در قزاقستان اشاره کرد و افزود: در این نشست غربی‌ها به بخشی از حق مسلم ایرانیان اشاره کرده و با توجه به سخنان رهبری برای نشان دادن و سنجش صداقت غربی‌ها بایدد منتظر مذاکرات دیگر بمانیم زیرا آن‌ها در عمل به تعهدات خود همواره کوتاهی می‌کنند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرد و بیان داشت: موضوع هسته‌‌ایی تنها بخشی از مسائلی است که ایران با آن روبرو است و این مسئله قابل حل و رفع است، کشورهای غربی هدفی دراز مدت دارند مبنی بر اینکه مردم را علیه نظام تحریک کنند.

مرادی در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با تلاش برای محقق ساختن شعار سال و با پیروی از فرامین رهبری همواره سربلند خواهند بود.

انتهای پیام/79015/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول