اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی حزب الله شمال‌غرب:

دشمنان به دنبال انتخاباتی کم شور و سردند

رئیس شورای هماهنگی حزب الله شمال‌غرب گفت: دشمنان به دنبال برگزاری انتخاباتی کم شور و سرد هستند، آنان با القای انتخابات غیرآزاد سعی دارند تا مردم را نسبت به انتخابات ناامید کنند.

دشمنان به دنبال انتخاباتی کم شور و سردند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام روح الله بجانی ظهر امروز در دومین جلسه هم اندیشی دانشجویان حزب الله در تبریز با اشاره به توطئه دشمنان برای انتخابات پیش رو گفت: دشمنان به دنبال برگزاری انتخاباتی کم شور و سرد هستند، آنان با القای انتخابات غیرآزاد سعی دارند تا مردم را نسبت به انتخابات ناامید کنند و اگر انتخابات گرم و پر شور باشد آن انتخابات را تبدیل به اغتشاشات و ناامنی کنند، ابزار و کلید اصلی‌شان برای هر دو روش‌شان واژه انتخابات آزاد است.

وی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی افزود: در انتخابات شورای شهر، حزب الله با راه‌اندازی جنبش انتخاباتی الدماء (دعوت و معرفی امین‌های حزب الله ) افرادی را که دارای بالاترین معدل از امتیازات لازم برای کاندیداتوری شورا باشند دعوت به عرصه انتخابات کرده و به عنوان افراد امین برای اداره شهر به مردم معرفی خواهد کرد.

بجانی ادامه داد: در این ائتلاف حداقل 3 نفر از 21 نفر باید روحانی باشند، بزرگ‌ترین نمره منفی برای شوراها زد و بند و ضعف معنویت در اداره امور است که سه روحانی اگر دست به دست هم دهند این نقطه ضعف را می‌توانند رفع کنند که در نهایت نحوه ترکیب ائتلاف از طریق خبرگزاری‌ها اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به حساسیت خاص زمانی گفت: امروز دشمن برای تکمیل پازل خود شدیدا به ما حزب اللهی‌ها نیاز دارد و شدیدا ما حزب اللهی‌ها و نیروهای ولایی را رصد می‌کند، ناشیانه‌ترین مطلب مطرح شده و اقدام ناصحیح از سوی ما می‌تواند بزرگ‌ترین سوژه برای پیشبرد اهداف دشمنان باشد، دشمن علاوه بر رصد اقدامات ما عده‌ای را مامور کرده است، تا بنا به نسخه پیچیده شده در موساد و سیا برای ایجاد فتنه در منطقه آذربایجان با القای تبعیض زبانی و قومیتی مردم این خطه را از همراهی انقلاب دلسرد کرده و یا رو در روی انقلاب قرار دهند، که مردم آذربایجان باید دقت کنند و در این امتحان بصیرتی، آدرس غلط را نپیچند، که صد البته مردم آذربایجان مثل همه امتحان‌ها سربلند خواهد شد.

بجانی با اشاره به بازسازی فوری مناطق زلزله‌زده گفت: یکی از بزرگ‌ترین و درخشان‌ترین کارنامه نظام جمهوری اسلامی در مقابل این توطئه‌ها بازسازی مناطق تخریب شده در مدت زمان کم است، درایت حضور و مدیریت امام خامنه‌ای و همراهی مسئولان موجب شد تا مردم بیشتر از این فشار زلزله را متحمل نشوند.

وی از مسئولان حوزه‌ها و دانشگاه‌ها خواست تا با اعزام دانش پژوهان خود که بخش تاثیرگذار مردم هستند، سند زنده خود را برای اثبات مهر و لطف خاص نظام اسلامی برای مردم این خطه، ارائه کنند تا جوانان خود بین دروغ پردازی‌های سرویس‌های بیگانگان و آنچه با چشم می‌بینند قضاوت کنند.

در پایان جلسه سعید طریقتی مسئول جوانان حزب الله شورای هماهنگی استان گفت: سومین جلسه هم اندیشی جمعه 23 ماه جاری ساعت 17.30 برگزار می‌شود.

همچنین به مناسبت بیستم فروردین سالروز ملی فناوری هسته‌ای، بیانیه‌ای از سوی دانشجویان حاضر در جلسه تنظیم شد.

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول