اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در آذربایجان‌شرقی:

نخستین گام‌ها در هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در آذربایجان‌شرقی برداشته شد

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در آذربایجان‌شرقی گفت: گام‌های اولیه در هیئت نظارت استان برای برگزاری انتخابات شوراهای برداشته شده است.

نخستین گام‌ها در هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در آذربایجان‌شرقی برداشته شد

الهوردی دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: احکام اعضا و روسا در شهرستان‌های استان صادر و ستادهای شهرستانی نیز فعال شده است.

وی از برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای افراد مرتبط با این هیئت به عنوان دیگر اقدامات صورت گرفته یاد کرد و گفت: دفتر ستاد استانی نیز در استانداری آذربایجان‌شرقی مستقر و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی از برگزاری جلسه توجیهی و آموزشی دیگر طی همین هفته خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این جلسه با حضور افراد مربوطه طی این هفته برگزار خواهد شد.

هیئت نظارت بر انتخابات شوراها، نظارت قبل از برگزاری انتخابات و بررسی صلاحیت کاندیداهای این انتخابات را طی مراحل گوناگون بر عهده دارند.

همچنین پس از تشکیل هیئت‌های استانی این هیئت اقدام به تشکیل هیئت‌های شهرستانی و هیئت‌های شهرستانی نیز اقدام به انتخاب هیئت‌های شهری و زیر شاخه‌ها می‌کنند. 

انتهای پیام/60002/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول