اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

تنور انتخابات با رقابت سلیقه‎های معتقد به نظام داغ می‎شود

استاندار گلستان گفت: تنور انتخابات زمانی داغ می‎شود که سلیقه‎های معتقد به نظام و در مدار ولایت با یکدیگر به رقابت بپردازند.

تنور انتخابات با رقابت سلیقه‎های معتقد به نظام داغ می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: همه جناح‎ها باید در انتخابات شرکت کنند چون هم حق است و هم وظیفه؛ و حضور تمام سلیقه‎‎ها موجبات شور و هیجان را در این عرصه سیاسی به وجود خواهد آورد.

وی با تاکید بر اینکه رای مردم تعیین‎کننده نتیجه انتخابات است، تصریح کرد: وظیفه همه ما به عنوان یک شهروند، رسالت سنگینی است که در انتخاب اصلح دقت کنیم و به فرموده مقام معظم رهبری، آنچه برای رئیس‌جمهور آینده نیاز داریم امتیازهایی که وجود دارد منهای ضعف‎های موجود است را مدنظر داشته باشیم.

بانفوذ و بی‎نفوذ باید در مقابل قانون سر تعظیم فرود آورند

استاندار گلستان ادامه داد: باید کسی را انتخاب کنیم که در کردار، مواضع، در نیروهای زیرمجموعه و سیاست‎هایی که در دستور کار دارد منطبق بر فرمایشات معظم‎له باشد.

قناعت با بیان اینکه همه در انتخابات باید تسلیم قانون باشند، متذکر شد: بزرگ و کوچک، بانفوذ و بی‎نفوذ، نامدار و بی‎نام همه و همه باید در مقابل قانون سر تعظیم فرود آورند و اگر شبهه یا اشکالی به وجود آمد باید از مسیر قانونی پیگیری شود.

وی در خصوص اولویت‎های سال‌جاری بیان داشت: پرداختن به موضوعات فرهنگی، برگزاری همایش‎ها، جشنواره‎ها، زیرساخت‎ها، دانشگاه‎ها، پیگیری شعار سال، توسعه کمی و کیفی جشنواره شهید رجایی را از موضوعات اساسی در سال‌جاری عنوان کرد.

کارگروه توسعه بخش معدن در گلستان تشکیل می‎شود

استاندار گلستان؛ ادامه پروژه‎های مسکن‎مهر، طرح‎های مهر ماندگار، آغاز عملیات اجرایی دیوار دفاعی گرگان، توجه ویژه به ستاد مبارزه با موادمخدر، ادامه کار کارگروه توسعه کشاورزی از دیگر اولویت‎های سال‌جاری است.

قناعت تشکیل کارگروه توسعه بخش معدن را یک کار نو در استان عنوان کرد و گفت: در سال گذشته 390 میلیون تن مواد معدنی در کشور استخراج شد که بسته‎های سیاستی در این راستا به استان‎ها ابلاغ شده است.

این مسئول، اکتشاف، استخراج و سرمایه‎گذاری را از اولویت‎های کارگروه معدن استان برشمرد و یادآور شد: یکی از موضوعات مهم در این کارگروه محیط زیست است که با رعایت منابع طبیعی از ظرفیت‎های استان حداکثر استفاده را خواهیم کرد.

دکترین امنیتی ایران مبتنی بر جنگنده‎ها و دانش‎افزارها نیست

استاندار گلستان؛ پای کار بودن همه دستگاه‎های اجرایی را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه مهم خواند و ابراز داشت: از هر حرکت و تنشی که باعث ایجاد التهاب در جامعه شود، باید خودداری کنیم.

قناعت ادامه داد: حضور مردم از موضوعات جدی و اساسی است لذا هر چه حضور مردم پای صندوق‎های رای بیشتر باشد تهدیدات کمتر و امنیت پایدار افزون‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه دکترین امنیتی ایران مبتنی بر جنگنده‎ها و دانش‎افزارها نیست، خاطرنشان کرد: دکترین امنیتی ایران به پشتوانه حضور مردم است و این حضور به پایداری نظام می‎افزاید.

تمام توان دشمن به پایان رسیده است

استاندار گلستان با اشاره به اینکه تمام توان دشمن به پایان رسیده است، اذعان داشت: دشمن در تلاش است تا نظام ولایی را سرکوب کند، اما مردم ایران در آزمون‎های مختلف سربلند بیرون آمدند و وظیفه مسئولان در نظام اسلامی سخت‎تر شده و باید تلاش کنند تا موجبات رضایت مردم را فراهم کنند.

انتهای پیام/83001/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول