اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد

آمادگی برای حماسه‌سیاسی در انتخابات ریاست‌جمهوری

امام جمعه بندرعباس گفت: باید از همین حالا خود را برای حماسه سیاسی که باید در انتخابات ریاست‌جمهوری رقم بخورد آماده کنیم.

آمادگی برای حماسه‌سیاسی در انتخابات ریاست‌جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بندرعباس با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام رهبری اظهار داشت: باید با بصیرت و تدبر کامل با نگاه کردن صحیح و جامع به این دو نام گام در راه اقتدار هر چه بیشتر ایران در صحنه‌های داخلی و خارجی برداریم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان اینکه باید از همین حالا خود را برای حماسه سیاسی که باید در انتخابات ریاست‌جمهوری رقم بخورد آماده کنیم، اضافه کرد: باید خود را برای حضوری پرشور و مدبرانه و حمایت از کاندیدای اصلح انتخاب کنیم.

نعمیم‌آبادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، به صورت آرام آرام خطوط و مشی‌ها را بیان می‌کنند اضافه کرد: می‌توان با درس‌گیری از کارنامه رؤسای جمهوری گذشته و مقایسه نقاط قوت و ضعف آنها، در این دوره چهره‌ای را انتخاب کرد که نکات قوت و مثبت زیادتر و بیشتری از سایر کاندیداها داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید از خرد در امر انتخابات بالاترین استفاده را برای سمت و سو گیری و انتخاب کاندیداها استفاده کرد، ابراز داشت: در مورد حماسه اقتصادی نیز باید کار را از تولیدات خرد و سنتی شروع و بازسازی کرد به نحوی که این روند را باید از روستاها آغاز کرد تا با تقویت تولید در این بخش‌ها هم به اقتصاد ملی کمک کرد و هم از مهاجرت به شهرها جلوگیری کرد.

نعیم‌آبادی تأکید کرد: لازمه تحقق این امر حمایت از روستاییان است و حل و پیگیری مشکلات آنهاست.

انتهای پیام/88001/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول