اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

افراد شجاعانه و با بصیرت در انتخابات حضور یابند

امام جمعه فیروزکوه گفت: آحاد مردم با حضور شجاعانه و با بصیرت در عرصه انتخابات، محقق‏‌کننده حماسه سیاسی مدنظر رهبری باشند.

افراد شجاعانه و با بصیرت در انتخابات حضور یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری در جمع مدیران دستگاه‏های اجرایی شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: در روایتی از نبی مکرم اسلام (ص) نقل شده است که «توده مردم اصلاح نمی‏شوند مگر اینکه خواص جامعه هدایت شوند».

وی گفت: به فرموده پیامبر (ص) خواص جامعه چهار گروه مسئولان، علما، عبادت‏کنندگان و تجار هستند که اگر اصلاح شدند، همه جامعه هدایت خواهد شد.

امام جمعه فیروزکوه افزود: در سال موسوم به حماسه اقتصادی، تجار و بازرگانان می‏توانند نقشی بی‏بدیل و مؤثر داشته باشند.

وی با اشاره به برخی سوء استفاده‏ها از شرایط بازار در سطح جامعه، تصریح کرد: نظارت و کنترل خوبی از اصناف، کسبه و بازاریان در سطح شهرستان فیروزکوه ‌شد که باید تداوم و استمرار داشته باشد.

استیری عنوان کرد: نگاهی به تاریخ اسلام و ایران، حکایت از تأثیرگذاری این چهار گروه در ادوار مختلف دارد که شرط نخست آن اخلاص است.

وی شجاعت، نهراسیدن از دشمنان، نداشتن طمع و غافل نشدن را از سایر شروط لازم برای تأثیرگذاری این گروه‏ها برشمرد.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به تحریم‏های دشمنان در سال 91، یادآور شد: برخی افراد از این فشارها به وحشت افتاده بودند و بحث مذاکره با آمریکا را پیش می‏کشیدند در حالی که ابراز شجاعت آن‌ها شعاری بیش نبوده است.

وی تصریح کرد: بزرگ‏ترین حماسه سیاسی که باید در سال‌جاری به منصه ظهور برسد، مقوله انتخابات است که در این زمینه نیز افراد باید شجاعانه و با انگیزه الهی ورود پیدا کنند.

استیری با تأکید بر برخورداری از بصیرت در انتخابات، عنوان کرد: اگر از بصیرت و هوشیاری لازم برخوردار نباشیم، به طور یقین ضرر خواهیم کرد.

انتهای پیام/2568/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول