اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه تاکید کرد

خلق حماسه سیاسی در انتخابات

فرماندار اشنویه گفت: مردم ایران اسلامی 24 خرداد ماه امسال حماسه سیاسی خلق می‌کنند.

خلق حماسه سیاسی در انتخابات

محمدعلی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده است باید فعالیت خود را در زمینه اقتصادی افزایش دهیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات، تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات لازم است تا مردم بیش‌تر برای شرکت در انتخابات تشویق شوند.

حسین‌زاده انتخابات را زمینه‌ساز خلق حماسه سیاسی عنوان کرد و افزود: مردم ایران اسلامی 24 خرداد ماه امسال حماسه سیاسی خلق می‌کنند.

وی بر مشارکت هر چه بیش‌تر مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می‌زند.

حسین‌زاده با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در تلاش برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در صحنه‌های انقلابی هستند، اظهار داشت: مردم با حضور خود در صحنه،‌ امید دشمنان را به ناامیدی و یاس تبدیل می‌کنند.

وی بر ولایت مداری ملت ایران تاکید کرد و افزود: مردم ایران اسلامی همان‌طور که ولایت مداری خود را در سال‌های پس از انقلاب حفظ کرده‌اند، بدون شک این ولایت مداری را در انتخابات نیز به نمایش می‌گذارند.

حسین‌زاده اعلام کرد: امسال که به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده است باید بتوانیم در دو عرصه سیاسی و اقتصاد به خوبی وارد عمل شده و به موفقیت‌های قابل توجهی در این زمینه برسیم.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول