اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی قزوین:

روحانیون روحیه امید را در مردم تقویت کنند

خبرگزاری فارس: مسئول امور مساجد در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین بر تقویت روحیه امید و نشاط مردم از سوی روحانیون تأکید کرد.

روحانیون روحیه امید را در مردم تقویت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام داوود کیانی امروز در گردهمایی روحانیون شهرستان آبیک که در دفتر امام جمعه شهر خاکعلی برگزار شد، اظهار داشت: درست است که در کشور با مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها و گرانی‌ها مواجه هستیم ولی روحانیون باید روحیه امید و نشاط را در مردم تقویت کنند.

وی افزود: روحانیون در دید و بازدیدهای نوروز، مسائل شرعی را برای مردم بیان کنند.

مسئول امور مساجد در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: انسان باید با انجام واجبات و ترک محرمات خود را به امام زمان (عج) نزدیک کند.

این مسئول اضافه کرد: از پیامبر اسلام (ص) سئوال شد که انسان با چه افرادی باید نشست و برخاست کند که ایشان فرمودند: انسان باید با کسی نشست و برخاست کند که با نگاه کردن به او به یاد خدا افتد، گفتار او به علم انسان بیافزاید و عملش انسان را وادار به انجام عمل شایسته کند.

مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) تصریح کرد: حضرت زینب (س) علاوه بر اینکه در ماندگاری واقعه کربلا نقش مهمی داشته است مادر دو شهید، عمه، خواهر، دختر و عروس شهید هم محسوب می‌شوند که مطلوب است بانوان جامعه به این بانوی بزرگوار اسلام اقتدا کنند.

انتهای پیام/77006/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول