اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان شمالی:

اصولگرایان زیر چتر روحانیت برنامه‌های خود را پیش ببرند

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان شمالی با تاکید بر حفظ وحدت اصولگرایان اظهار کرد: باید اصولگرایان زیر چتر روحانیت برنامه‌های خود را پیش ببرند.

اصولگرایان زیر چتر روحانیت برنامه‌های خود را پیش ببرند

علی احمد‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: با توجه به شرایط نظام در داخل و خارج، در موضوع ریاست جمهوری اصولگرایان باید در مورد نامزد واحد به وحدت برسند.

وی با اشاره به اینکه طی هفته‌های اخیر سه نفر از افراد شاخص اصولگرایان خود را برای انتخابات آینده آماده می‌کنند تصریح کرد: البته بدیهی است که این‌ها ظرفیت نظام و اصولگرایی هستند که بنا به تکلیف وارد این عرصه شده‌اند.

احمدنیا با اشاره به اینکه جبهه پیروان خط امام و رهبری نسبت به این سه نفر نظر مساعد دارد گفت: با این وجود به نظر می‌رسد که رهپویان و ایثارگران و پایداری هم کاندیدای خودشان را اعلام کنند تا تعداد داوطلبان جبهه اصولگرایان مشخص و در نهایت نشستی را برگزار و یک یا دو نفر را برای ورود به انتخابات از طرف اصولگرایان آماده کنند.

دبیر حزب موتلفه خراسان شمالی همچنین افزایش تعداد اعضای شورای اسلامی در شهرهای چون بجنورد را سبب افزایش کارکردهای شورا عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد جمعیت هر شهر، تعداد اعضای شورا نیز طبق قانون افزایش یافته و در شهرهای بالای 200 هزار نفر 13 نفر تعیین شده که اقدام خوبی است.

احمدنیا ورود افراد با تخصص‌ها، تجربیات، تحصیلات مختلف را از جمله ویژگی‌های افزایش اعضای شوراهای شهر اعلام کرد و گفت: طبیعتاً تصمیم گیری بهتر در موضوعات شهری با افزایش تعداد اعضای مرتبط بوده و مصوبات شورای شهر نیز بهتر و کیفی‌تر خواهد بود.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان شمالی تشکیل کمیسیون‌های مختلفی در ذیل شورا و  اخذ تصمیمات بهتری برای شهر و شهروندان را از دیگر محاسن افزایش شمار اعضای شورای شهر خواند.

وی تاکید کرد: بی‌تردید زمانی که تعداد اعضا بالا برود، شمار شرکت کنندگان انتخابات نیز افزایش و این با میزان مشارکت ارتباط دارد.

به گفته احمدنیا برای انتخابات چهارم شورای شهر نشست‌هایی از طرف جبهه اصولگرایان در مرکز استان تشکیل و افراد کاندیدای این جبهه که اکثر کار اجرایی کرده‌اند برنامه خود را ارائه داده‌اند.

وی افزود: این افراد با داشتن تحصیلات بالا، تجربه زیاد، مورد اعتماد مردم بوده و در این زمینه اثرگذار هستند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در مجموع با توجه به فضای موجود، انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر به نفع اصولگرایان خواهد شد و فضا هم به گونه‌ای است که با صبر و حوصله و وحدت زیر چتر روحانیت شرایط به نفع اصولگرایان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/63002/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول