اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی بشرویه:

حضور روحانی در روستاها آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه گفت: حضور روحانی در مناطق روستایی بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را مرتفع می‌سازد.

حضور روحانی در روستاها آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: روحانیون، پرچم‌داران دین مبین اسلام هستند که وظیفه تبلیغ، ترویج و اشاعه دین اسلام و آموزه‌های دینی را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: با توجه به نقش خطیر روحانیون در امر تبلیغ و نشر احکام اسلامی و تاثیر‌گذاری بر اقشار جامعه، گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و آگاه‌سازی در سطح جامعه امری ضروری است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه با اشاره به اینکه حضور روحانی در مناطق روستایی بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را مرتفع می‌سازد، تصریح کرد: وظایف روحانیون در روستاها آگاهی مردم پیرامون فرهنگ و مفاهیم اسلام، تبلیغ دین، پاسخگویی به نیازهای شرعی مردم و آموزش احکام و مسائل دین است.

این مسئول افزود: ارتقای سطح بصیرت و بینش دینی مردم، جذب جوانان و نوجوانان به آموزه‌های دینی و انجام امور فرهنگی از دیگر وظایف روحانیون در روستاها محسوب می‌شود.

وی از هماهنگی و پیگیری برای استقرار روحانیون در روستاهای بشرویه خبر داد و گفت: به منظور گسترش فرهنگ دینی، تعالیم اسلامی و دسترسی مردم به روحانی نیز تعداد چهار روحانی طرح هجرت و سه روحانی مستقر در روستاهای این شهرستان استقرار یافتند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه عنوان کرد: همچنین مبلغان در سایر ایام سال مانند محرم و صفر، ماه مبارک رمضان و دهه فاطمیه در سطح شهر و روستاهای فاقد روحانی اعزام شده‌اند.

بهشتی‌فر دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری همایش و گردهمایی روحانیون، تظاهرات علیه هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر(ص)، همایش فاطمیون با حضور روحانیون، مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی، همایش مسئولان هیئت‌های مذهبی، اعزام کاروان پیاده‌روی به امامزاده علی(ع)، اعزام هیئت‌ها مذهبی به مشهد مقدس، نظارت و حمایت و صدور مجوز هیئت‌های مذهبی و تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی را از فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی بشرویه در سال جاری برشمرد.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول