اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی آبیک:

روحانیون زیر ذره‌بین مردم قرار دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک گفت: روحانیون در نظام اسلامی زیر ذره‌بین مردم قرار دارند.

روحانیون زیر ذره‌بین مردم قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی امروز در گردهمایی روحانیون آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: به فرمایش امام صادق (ع) که در کتاب تحف‌العقول آمده مبلغ باید سه ویژگی داشته باشد که داشتن ظاهری آراسته و خوش‌طینت، شنیدن و گوش کردن خوب به مخاطب و دادن پاسخ خوب و مناسب به مخاطب از این ویژگی‌هاست.

این مسئول با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: روحانیون در این برهه از زمان مسئولیت خطیری برعهده دارند و باید با برنامه‌ریزی در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک ادامه داد: روحانیون باید تلاش کنند حضور حداکثری مردم شهرها و روستاها را در پای صندوق‌های رأی فراهم کرده تا افراد لایقی برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها انتخاب شده و بر مسند مسئولیت بنشینند.

حسینی بیان داشت: با توجه به ایام تعطیلات نوروزی، روحانیون باید با هماهنگی با هیئت امنای مساجد و حسینیه‌ها در باز بودن مساجد و حسینیه‌ها تدابیر لازم را بیاندیشند تا اگر مسافر و در راه‌ مانده‌ای به مساجد نیاز داشته باشد سردرگم نشود و به حسینیه‌ها و مساجد شهرستان مراجعه کند.

وی اذعان داشت: حضور جدی روحانیون در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه شهرهای آبیک و خاکعلی ضروری است، چرا که سبب تقویت نظام جمهوری اسلامی شده و مردم به نظام دلگرم‌تر می‌شوند.

حسینی روحانیون را بازوان فرهنگی، دینی و مذهبی نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: روحانیون باید در مسیر قرآن کریم، اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و مردم را نیز به این سمت سوق دهند تا در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.

وی افزود: با پیروی از فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری از تمام تحریم‌ها و پیچ سخت استراتژیکی عبور خواهیم کرد و دشمنان را مانند همیشه به عقب خواهیم راند.

این مسئول یادآور شد: اگر تحریمی که دشمنان علیه انقلاب اسلامی انجام دادند بر سر آمریکا انجام می‌دادند آمریکا ورشکست می‌شد، ولی مردم با اتکا به ایمان و تقوا روی پای خود ایستاده‌اند و از تحریم‌ها به سلامت عبور خواهند کرد.

انتهای پیام/77006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول