اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمدنبی حبیبی مطرح کرد

ورود جریان انحرافی و اصلاح‌طلبان به انتخابات با یک نامزد/ روحانیت فصل‌الخطاب ائتلاف بزرگ است

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب مؤتلفه گفت: در ائتلاف بزرگ اگر یک فصل‌الخطاب باشد آن روحانیت است و وقتی پای روحانیت در میان باشد آرای بیشتری کسب می‌شود.

ورود جریان انحرافی و اصلاح‌طلبان به انتخابات با یک نامزد/ روحانیت فصل‌الخطاب ائتلاف بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدنبی حبیبی پنج‌شنبه ‌شب در جمع مردم برازجان در محل مسجد فاطمه زهرا(س) با اشاره به لزوم داشتن بصیرت اظهار داشت: هدایت، بصیرت و ولایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حرکت در مسیر ولایت فقیه رمز موفقیت نظام است.

وی با بیان برخی وقایع تاریخی افزود: پسر مقداد مقابل امام علی(ع) شمشیر کشید و کشته شد و زهیر بعد از اینکه 25 سال در دین دیگر بود در رکاب امام علی (ع) شمشیر می‌زند و به شهادت می‌رسد.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: حر بن ریاحی که آب را بر یاران امام حسین(ع) بسته بود توبه می‌کند و چکمه‌هایش را بر گردن می‌گیرد و در رکاب امام حسین(ع) به شهادت می‌رسد و تاریخ اسلام پر از این گونه وقایع و رویدادهاست که باید از آنها درس بگیریم.

حبیبی تصریح کرد: ما در ابتدای انقلاب شعار " خدا قرآن خمینی" سر می‌دادیم و عوامل طاغوت شعار " خدا قرآن محمد(ص)" سر دادند و عاقبت نیز مردم بابصیرت در برابر طاغوت به پیروزی رسیدند و شیطنت‌های طاغوتیان خنثی شد.

وی به تشریح ماهیت جریان انحرافی پرداخت و گفت: بعد از ادعای ارتباط با امام زمان(عج) که توسط این گروه مطرح شد؛ در مرحله بعد منحرفین می‌گویند حالا که امام زمان(عج) داریم چه نیازی به ولی فقیه است.

دبیر کل حزب مؤتلفه با بیان اینکه ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب است افزود: باید با وحدت و همدلی پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم.

حبیبی بیان داشت: منحرفان مکتب ایرانی را در مقابل مکتب اسلام معرفی کردند و ماهیت این گروه روشن است.

دبیر کل حزب موتلفه با بیان اینکه جریان انحرافی با یک نامزد وارد انتخابات می‌شود ابراز داشت: اصلاح‌طلبان نیز تلاش دارند با یک نامزد وارد شوند.

حبیبی افزود: در جریان اصولگرایان تعدد نامزدها وجود دارد که انتظار داریم با ائتلاف بزرگ به وحدت برسیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: در ائتلاف بزرگ اگر یک فصل‌الخطاب باشد آن روحانیت است و وقتی پای روحانیت در میان باشد مانند انتخابات نهم آرای بیشتری کسب می‌شود.

وی با اشاره به نحوه شکل‌گیری فتنه 88 نیز اظهار داشت: فتنه 88 از شش ماه قبل از انتخابات توسط بیگانگان کلید زده شد و ابطحی در زندان اعلام کرد که تقلب در انتخابات کلید رمز ما بوده است.

حبیبی افزود: تشکیل کمیته صیانت از آرا در داخل کشور در واقع برای القای تقلب در انتخابات بود و موجبات به وجود آمدن فتنه را فراهم کرد.

وی در ادامه خواستار حرکت در مسیر ولایت فقیه و حفظ وحدت و همدلی دلسوزان انقلاب شد.

انتهای پیام/2451/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول