اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

مبلغان و روحانیون برای گسترش فرهنگ و مکتب امامان اهتمام ورزند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا گفت: امروز گسترش فرهنگ و مکتب امامان معصوم باید جدیت یافته و تمام مبلغان و روحانیون برای تحقق این مهم اهتمام بورزند.

مبلغان و روحانیون برای گسترش فرهنگ و مکتب امامان اهتمام ورزند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه امروز در دیدار با تعدادی از روحانیون بویین زهرا با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ اهل‌ بیت در جامعه اظهار داشت: درسی که امروز تمام افراد جامعه به‌ ویژه مبلغان باید از سیره، سبک زندگی و نحوه حکومت‌داری امامان معصوم پیشه کنند این است که در هر شرایطی و با کمترین امکانات و نیرو نیز در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز به کار و جهاد خویش ادامه داده و مانع از تهاجم فرهنگی دشمنان شوند.

امام جمعه بویین زهرا با بیان اینکه اعتقاد شیعه بر ظهور و عدالت‌گستری امام‌ عصر (عج) است، افزود: حکومت حضرت بقیة‌الله در هنگام ظهور تارومار کننده حکومت ظالمان بوده و حق و حقیقت را در جهان حکمفرما می‌کند.

وی تصریح کرد: مکتب شیعه امروز در جهان در حال گسترش بوده و ائمه‌اطهار امروز الگوی تمام مسلمانان و به ویژه شیعیان هستند.

امام جمعه بویین زهرا با اشاره به تشدید فشار‌های دشمنان برای غلبه بر جمهوری اسلامی تصریح کرد: سخنان و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری در هر برهه‌ای کشور را از گزند توطئه و دسیسه محفوظ می‌دارد و امروز نیز معظم‌له بر وحدت بین مسئولان و مردم تأکید داشته و از سران قوا درخواست می‌کنند تا به‌ جای تنش، اختلاف و دو‌دستگی بیشتر اندیشیده و در فکر رفع مشکلات مردم بوده و اسباب آرامش روحی و روانی آنان را فراهم کنند.

زرینه خاطرنشان کرد: وجود تحریم‌، گرانی‌های‌ اخیر و موارد اختلافی مسئولان هیچ‌گاه نمی‌تواند خللی در عزم و اراده پولادین ملت ایجاد کند و روز‌به‌روز بر شکوه و سربلندی امت امام‌ خمینی(ره) افزوده می‌شود.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول