اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج طلاب و روحانیان شاهرود خبر داد

فعالیت 29 حلقه صالحین ویژه طلاب و روحانیان در شاهرود

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود گفت: 29 حلقه صالحین در پایگاه‌های مقاومت بسیج ویژه طلاب و روحانیان شاهرودی فعال شده است.

فعالیت 29 حلقه صالحین ویژه طلاب و روحانیان در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام عباسعلی ترشیزی پیش از ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان، شورا و سرگروه‌ها و مربیان صالحین پایگاه‌های مقاومت بسیج شاهرود با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج طلاب و روحانیان شاهرود در سال 91 اظهار داشت: طرح نظام صالحین امسال از رشد خوبی برخوردار بوده و توانسته‌ایم 29 حلقه صالحین تشکیل دهیم که 25 حلقه آن، پویا و فعال است.

وی افزود: در بازدیدی که از بسیج طلاب توسط واحد تربیت و آموزش سپاه شاهرود و استان سمنان انجام شد، از تشکیل و اداره حلقه‏های صالحین رضایت کامل داشته‌اند و این امر، مرهون تلاش همه فعالان این بخش است.

رئیس بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود تصریح کرد: اگر به همین سبک پیش برویم، در آینده نزدیک طلبه‌های سازنده ایرانی می‌توانند حلقه‌های صالحین بسیج محلات و اقشار را اداره کنند.

ترشیزی خاطرنشان کرد: امسال گاهنامه «بلاغ» را منتشر کردیم که مورد استقبال طلاب و روحانیان قرار گرفت و تلاش می‌کنیم تا در سال 92 نیز انتشار این نشریه را ادامه دهیم.

وی اظهار داشت: برای دوره‌های مختلف آموزشی حلقه‌های صالحین، طلاب را اعزام کرده‌ایم و تلاش شد تا افراد به کارگیری شده، دوره‌های لازم را در جهت ارتقا و پویایی حلقه‌ها طی کنند.

رئیس بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود بیان داشت: در سال 91 طرح هجرت طلاب و روحانیان با شور و شعور خاصی به اجرا درآمد و طلاب به مناطق محروم فرومد، کالپوش، کلاته‏خیج و طرود اعزام شدند.

وی افزود: این اردوها بسیار سازنده و کاربردی بود و مردم این مناطق از حضور طلاب و روحانیان استقبال و تشکر کردند و مشتاق هستند که این اعزام‏ها ادامه پیدا کند و ما نیز سال92 اهتمام به اجرای این برنامه خواهیم داشت.

ترشیزی با اشاره به اعزام روحانیان به اردوهای راهیان نور و تبلیغ در این عرصه اظهار داشت: امسال توانستیم نیاز اقشار بسیج در اعزام روحانی برای تبلیغ و همچنین اردوی راهیان نور دانش‌آموزی را تامین کنیم و مصمم هستیم تا این فعالیت را هم‏چنان با قوت انجام دهیم.

بر اساس این گزارش؛ در این گردهمایی از 30 طلبه و روحانی بسیجی نمونه پایگاه‌های بسیج با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

این افراد از فرماندهان پایگاه‌ها، اعضای شورای پایگاه و سرگروه‌ها و مربیان فعال صالحین بودند که در نظارت‌های ستادی سال 91 انتخاب شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول