اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین تأکید کرد

معرفی شهدای روحانی قزوین به نسل جوان

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با تاکید بر حفاظت و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز مسئولان باید بکوشند تا شهدای روحانی قزوین را به نسل جوان بشناسانند.

معرفی شهدای روحانی قزوین به نسل جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین امروز به مناسبت پنجاهمین سالگرد نهضت قیام 15خرداد در دیار با اعضای این ستاد که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، با اشاره به نقش امام راحل در شکل‌گیری انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) فقیهی فرزانه و یک عارف حماسه‌آفرین بودند و توانسته با توانمندی و باصلابت راه نجاتی برای انسان‌ها به وجود آوردند.

وی با اشاره به پیشرفت‌‌های حاصل شده در این نظام ابراز کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همه سختی‌ها و تنگناهای اقتصادی توانسته با وحدت و همدلی قله‌های افتخار و پیشرفت را طی کند که همه این‌ها مدیون ایثارگری‌ها و رشادت‌‌های شهدا و جانبازان این نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به حضور هوشیارانه ملت ایران در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: ملت با بصیر ایران در تمام 34 سال گذشته حضوری گسترده و شکوهمندی داشته که جای بسی قدردانی است.

باریک‌بین با اشاره به قیام 15خرداد عنوان کرد: قیام 15خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که برای همیشه ماندگار شد.

وی با تأکید بر شناساندن شهدای روحانی در استان گفت: در قزوین شهدای روحانی شاخصی زندگی می‌کردند که در ایام هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرین بودند که نمونه بارز آن حجت‌الاسلام نصرت‌الله انصاری است که مسئولان استان باید برای شناساندن این شهید بزرگوار و دیگر شهداهای روحانی استان تلاش بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با تأکید بر حفاظت و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز وظیفه ماست که این نظام برآمده از خون شهدا را حفظ کرده و از آن پاسداری کنیم.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام قابل در خصوص تشکیل این ستاد بیان کرد: در پنجاهمین سالگرد آن واقعه تاریخی و در وضعیت فعلی انقلاب اسلامی ضرورت پرداختن به ریشه‌ها و علل بروز آن واقعه و تبیین دقیق آن قیام بیش از پیش احساس می‌شود.

انتهای پیام/77001/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول