اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فیروزکوه خبر داد

اعزام روحانی همراه با کاروان‏های راهیان نور / توزیع بسته‌های فرهنگی بین زائران

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فیروزکوه از اعزام روحانی همراه با کاروان‏های راهیان نور و توزیع بسته‏های فرهنگی بین زائران سرزمین ملائک خبر داد.

اعزام روحانی همراه با کاروان‏های راهیان نور / توزیع بسته‌های فرهنگی بین زائران

حجت‏الاسلام شکرالله حسن‏پور امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، با اشاره به برنامه‏های فرهنگی در نظر گرفته شده در اردوهای راهیان نور اظهار داشت: دو نفر روحانی به منظور اقامه نماز جماعت و بیان مسائل شرعی، اخلاقی و احکام با این کاروان‏ها همراه می‏شوند.

وی تصریح کرد: این روحانیان همچنین برای برگزاری مراسم دعای کمیل و زیارت عاشورا همراه با کاروان‏های راهیان نور اعزام می‏شوند که نقش راوی دفاع مقدس را نیز بر عهده خواهند داشت.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه فیروزکوه از توزیع بسته‏های فرهنگی با مشارکت دفتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس شهرستان فیروزکوه بین اعضای کاروان‏های راهیان نور خبر داد.

حسن‏پور افزود: این بسته‏ها شامل چفیه، کتاب خاطرات جنگ و نقشه‏هایی از محدوده جغرافیایی مناطق عملیاتی است.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، مسابقات فرهنگی در اتوبوس‏های اعزامی برگزار می‏شود و در مسیر برگشت، از هر اتوبوس یک نفر به عنوان شاخص فرهنگی برگزیده خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فیروزکوه ابراز امیدواری کرد که برگزاری این قبیل برنامه‏ها و اعزام افراد به خصوص جوانان و نسل‏های جدید انقلاب به مناطق جنگی و عملیاتی، با یادآوری رشادت‏های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، سد محکمی برابر توطئه‏های پلید دشمنان باشد.

گفتنی است؛ 830 نفر از اقشار و گروه‏های مختلف دانش‏آموزی، دانشجویی و خانوادگی در قالب کاروان‏های راهیان نور از فیروزکوه در ایام نوروز 92 به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‏شوند.

انتهای پیام/2568/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول